W
Whitecloud
Guest
Beste mensen,
Vandaag heb ik een behoorlijke smak geld uitgegeven om mijn Superfish Aqua 20 opnieuw in te richten.
De bedoeling is dat hier sowieso garnaaltjes in gaan komen een klein vissoort, waarschijnlijk Endler guppen (mannen) of Rasbora (Boraras Briggitae / Rasbora Galaxy)
Ik weet n.a.v. het topic dat ik hier eerder over had geopend dat de meesten van jullie het vooral met dit laatste oneens zijn.
Ik heb echter echt geen ruimte voor een groter aquarium, en heb vertrouwen in mijn aquarium speciaalzaak.
Dit heb ik allemaal gedaan :
Grind uitgespoeld in een grote emmer, minstens 10x opnieuw en in de bak gedaan.
De plantjes ontdaan van potjes en de sponsen die eromheen zaten, en deze in de bak gedrapeerd met de wortels goed in het grind.
Nieuwe filter en heater geplaatst.
Deze middelen toegevoegd volgens voorschrift:
Maar nu komt het. Het aquarium ziet er nu zo uit:
Je kan het op de foto's nog niet erg goed zien maar het is erg mistig!
Is dit iets dat door de middeltjes komt en vanzelf over moet gaan?
Het aquarium gaat sowieso een paar weken indraaien zonder vissen.
Ook ligt er op dit moment een stuk hout in kokend water wat ik nog een paar keer ga herhalen zodat deze niet meer bruin afgeeft.
Vandaag heb ik een behoorlijke smak geld uitgegeven om mijn Superfish Aqua 20 opnieuw in te richten.
De bedoeling is dat hier sowieso garnaaltjes in gaan komen een klein vissoort, waarschijnlijk Endler guppen (mannen) of Rasbora (Boraras Briggitae / Rasbora Galaxy)
Ik weet n.a.v. het topic dat ik hier eerder over had geopend dat de meesten van jullie het vooral met dit laatste oneens zijn.
Ik heb echter echt geen ruimte voor een groter aquarium, en heb vertrouwen in mijn aquarium speciaalzaak.
Dit heb ik allemaal gedaan :
Grind uitgespoeld in een grote emmer, minstens 10x opnieuw en in de bak gedaan.
De plantjes ontdaan van potjes en de sponsen die eromheen zaten, en deze in de bak gedrapeerd met de wortels goed in het grind.
Nieuwe filter en heater geplaatst.
Deze middelen toegevoegd volgens voorschrift:
Maar nu komt het. Het aquarium ziet er nu zo uit:
Je kan het op de foto's nog niet erg goed zien maar het is erg mistig!
Is dit iets dat door de middeltjes komt en vanzelf over moet gaan?
Het aquarium gaat sowieso een paar weken indraaien zonder vissen.
Ook ligt er op dit moment een stuk hout in kokend water wat ik nog een paar keer ga herhalen zodat deze niet meer bruin afgeeft.