Superfish aqua 30 LED


L

Lsk

Guest
heeft iemand al ervaring met de nieuwe led aquaria van superfish?

ik overweeg om mijn oude Aqua 40 garnalenbakje te vervangen voor deze Aqua 30 LED
 
Leuk bakje voor het geld en als de led net zo goed is als bij de Expert 30 dan is het wel goed.
 
Ik heb de wave30, verlichting is top en de apparatuur ook... aanrader :) (garnalen heb je wel wat aanpassingen voor nodig, in de behuizing zullen kleintjes kruipen)
 
Ja bijna alle bijgeleverde filters zijn niet garnalenproof. Een optie is om er dan een Aquaell mini pat bij te nemen of de BOB sponsfilter van APO.
 
O ja, dat is ook zo. De naam geeft een vertekend beeld en ik zie net dat wij deze enkele jaren gelden ook hebben gehad. In dat geval maakt het qua inhoud niet veel uit dus.
 
Qua liters is het inderdaad vergelijkbaar. Daar verkeek ik mij eerst ook op. ik vond het al zo gek dat er geen aqua40 LED was maar ze hebben nu netjes de naam gelijk getrokken met het aantal liters wat eigenlijk ook veel logischer is.

Filter komt goed :thumbs:

Ik heb de wave30, verlichting is top en de apparatuur ook... aanrader :) (garnalen heb je wel wat aanpassingen voor nodig, in de behuizing zullen kleintjes kruipen)
de wave 30 is hier geen optie ivm de huiskat. wel een mooie bakje
 
Ja de misleiding is nu weg in ieder geval en dat is veel duidelijker.
 
Het is geen groot verschil tussen die 2 en mijn zogenaamde 30 is ook iets minder.
 

Terug
Bovenaan