Wat is er nieuw

SuperFish Expert 30 verlichting kapot?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sanneke80
  • Startdatum Startdatum
S

Sanneke80

Guest
Hoi allen,

Even een vraagje voor de mensen met een SuperFish Expert 30.

Het viel me op dat ik drie gele lampjes heb.
Hebben jullie dat ook?

Volgens mij hoort dat namelijk niet en was dat eerder ook niet zo, maar ik twijfel nu.

746341sanneke80_0_85_2016_aquari.jpg
 
Zal niet horen, maar daar merken ze niets van,hoor.
 
Hoort zeker niet en kan best het begin van het einde zijn voor de verlichting,staat superfish bekend om helaas.
 
Tja.. en SF aanschrijven hierover levert waarschijnlijk een doodse stilte op.
 
Hoeft niet ,hoor.
Misschien een nieuwe kap.

Foto meesturen.
 
Bedankt dan ga ik even informeren hoe dat met de garantie werkt!
Want ik denk ook dat dit dan het begin van het einde is.

Heb de bak pas 8 maanden.
 
Mailtje is gestuurd naar de winkel waar ik hem gekocht heb, nu even afwachten op een reactie.
 
Gelukkig is de mijne nog niet stuk en die hebben we nu zo n 9 maanden. ik weet dat de verlichting bijna duurder is dan de gehele bak. maar dit is een gevalletje garantie lijkt me.
 
Overigens heb ik niet dat die lampjes geel kleuren hoor.
 
Oke thanks!

Ik wacht even de reactie van de winkel af en anders zal ik naar dat adres mailen van Bertus.
 
Sanneke80 zei:
Oke thanks!

Ik wacht even de reactie van de winkel af en anders zal ik naar dat adres mailen van Bertus.
:thumbs:
 
Hierbij het vervolg van het verhaal...

Vorige week woensdag heb ik een mailtje gestuurd naar Beest.nl om het probleem even te melden.
De dag daarna, op donderdag kreeg ik al een mail terug dat ze het erg vervelend voor me vonden en of ik de lamp aan hen wilde opsturen. Zij zouden dan dit dan bij de leverancier gaan melden.

Zo gezegd zo gedaan en heb de lamp op de volgende dag , netjes verpakt, in de brievenbus gedaan, zodat hij zaterdag aan zou komen.

Vanmiddag ging de bel en kreeg ik een pakketje. En wat zat daarin? Een spiksplinternieuwe ledlamp!

Is dat service of is dat service!

Ik ben blij! 😀 😀 😀

Tadaaaaaa!

389829sanneke80_0_85_2016_aquari.jpg
 
Goeie service.
 
Heb ze even toegevoegd aan het topic met aquariumzaken en webshops, als bedankje.
 
Dat is netjes Sanneke,fijn dat het weer in orde is!
 
Even een vraagje:

De bovenste rij is wat meer helder van kleur en de onderste rij is wat warmer van kleur.

Is dit bij die van jullie ook zo? Normaal vallen dat soort dingen mij namelijk altijd op, maar bij mijn oude lamp niet. Daar waren de beide ledsbuisjes volgens mij gelijk van kleur, zoals ook lijkt op de foto van mijn oude lamp.

Dit is de nieuwe...

397895sanneke80_0_85_ledlam.jpg
 
Hier zijn ze allemaal gelijk verder Sanneke. Ik vindt ze allemaal gelijk van kleur en dat is in mijn ogen witachtig. beetje vergelijkbaar met een kleur 840 denk ik. Als je er in kijkt dan straalt het meest wit uit.
 
Oke, dan laat mijn gevoel me gelukkig niet in de steek dat mijn oude lamp twee dezelfde kleuren had.

Waarschijnlijk is dit dan de nieuwere versie denk ik?

Heb even een foto gemaakt op het moment dat ik de lamp net aan zet. Dan zie je het verschil heel duidelijk. Vooral de drie kleuren tussen de ledjes in.

629199sanneke80_0_85_ledlam.jpg
 
Dat kan best eens de nieuwe versie zijn ja.
 
denk dat het er dik inzit dat het een nieuwe versie is.

altijd jammer dat superfish geen eigen site heeft met informatie en nieuws enzo.
 
AquaCafe
Help Users
      Kosmopoliet:
      Terug
      Bovenaan