Superfish home 25 van guppy5


Caridina cf. cantonensis black tiger
IMG_20180701_135835.jpg
 
Je aquarium doet het wel lekker zeg. Kleine garnalen, gigantische plantengroei. Zeer inspirerend.
 
Leuke bak met veel planten en mooie garnalen, ik ben benieuwd hoe het totaal plaatje er nu uit ziet.
Ook leuk dat je dezelfde bak hebt als die van mij, blijf dit volgen.
 
Hier 2 totaaltjes, eerste van een maand geleden, toen was het nog vertoonbaar:cool:

2de is nu
IMG_20181014_190216.jpg
IMG_20181111_151049.jpg
 
Staat op de planning:)
Maar eerst wil ik nog eens de lfs binnenspringen om het bakje in te kunnen richten
 
Zoek de vis... AH gevonden.. die is flink volgroeid die bak zeg.
Benieuwd hoe die wordt heringericht..
 
Gisteren nog even het hoornblad gesnoeid te.
Ook de filter eens gekuist maar deze werkt nu niet meer, dus zal een nieuwe moeten kopen
IMG_20181118_100454.jpg
IMG_20181118_100539.jpg
 
Als je filter het niet meer doet heb je grote kans dat de rotor en het rotorhuis verstopt zitten, makkelijk zelf op te lossen door d eboel open te halen (zit gewoon via een klemsysteem) en de rotor eruit halen en schoonmaken en het rotorhuis even een wattenstaafje doorheen halen.
 
Als je filter het niet meer doet heb je grote kans dat de rotor en het rotorhuis verstopt zitten, makkelijk zelf op te lossen door d eboel open te halen (zit gewoon via een klemsysteem) en de rotor eruit halen en schoonmaken en het rotorhuis even een wattenstaafje doorheen halen.
Bedankt, zal dit zeker proberen
 
Heb je geen last van algen? Het lijkt me dat met 2 betta's en ook nog garnalen dit formaat bakje redelijk snel uit balans raakt? Het visbestand zit aardig op de max, zeg maar.

Op de foto's ziet er in ieder geval goed uit :thumbs:
 
Heb je geen last van algen? Het lijkt me dat met 2 betta's en ook nog garnalen dit formaat bakje redelijk snel uit balans raakt? Het visbestand zit aardig op de max, zeg maar.

Op de foto's ziet er in ieder geval goed uit :thumbs:
Nee heb geen last van algen, en er zit maar 1 betta in:)
Moet wel mijn ruit af en toe eens schoonmaken maar dat hoeft niet zo vaak
 
Normaal wil een Betta vaak wel een garnaal pakken maar je hebt erg veel schuilplekken dus ze kunnen zich prima verstoppen.
 
Die tijgarnalen hebben de hoge temperaturen in de zomer niet overleefd denk ik, de vuurtjes wel.
Hier weer een foto, inrichting nog steeds dezelfde, enkel wat gegroeid :)
IMG_20200124_082058.jpg
 

Terug
Bovenaan