superfish home 40 timer

Mattijs

Well-known member
Lid geworden
1 november 2015
Berichten
165
Locatie
Den haag
Goeie middag allemaal,
Ik heb een superfish home 40 gekocht, mooi bakje maar ik wil graag een timer op de verlichting aansluiten. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan dit met een gewone timer of alleen met de 'retroled' timer van superfish?
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft, alvast bedankt
 
Vond dit.

OP VVV.
Re: Gezocht: handleiding Superfish Home 25

Berichtdoor Ellen11 � 05 feb 2015, 21:01

Sorry voor mijn late reactie. Ik hoop dat hier meer mensen iets aan hebben. Het was behoorlijk zoeken op het web.
Dit heb ik gevonden op http://www.aquariaforum.be/viewtopic.ph ... 2&start=25: "Je kunt de timer activeren door 5 seconden op de twee knoppen bovenaan te klikken. Ik geloof dat de lampjes dan even pinken. Controleer door stopcontact uit te halen en terug in te stoppen. Daarna kun je een "timerdoosje" kopen en deze op het stopcontact plaatsen."


Link doet het niet meer, is belgies.

Re: Gezocht: handleiding Superfish Home 25

Berichtdoor Christa � 06 feb 2015, 6:18

Ha Ellen - fijn dat je er nog even op teruggekomen bent :grin: Dan hoeft de volgende hopelijk niet zo lang te zoeken als jij gedaan hebt. Dank je wel!!
 
Ja dat had ik ook gevonden maar dat wil niet echt lukken bij mij, helaas. Nog andere tips?
 
Het is gelukt hoor, alleen knipperen de lampjes niet, bedankt
 
Ik dacht dat een gewone timer alleen op de oude modellen zou werken :S.
 
Ik heb hem net gekocht dus alleen even kort getest, van het weekend ga ik inrichten dus dan nog even kijken, die tiptoetsen ziet er altijd wel netjes uit maar werkt niet zo prettig :)
 
Een gewone tijdklok werkt op de nieuwe homeserie prima hoor.
Heb het ook op mijn home 60.
 
Maar kan je dan nog wel wisselen naar nachtverlichting of dimmen? of gaat hij meteen uit die "timer"-modus zodra je weer aan de knoppen komt ?
 
Als hij aangegaan is , dan kan je gewoon met de knopjes naar dimmen/nachtverlichting ed.
Slaat op het monent weer uit zoals je met de tijdklok hebt ingesteld.
Gaat hij weer aan dan gaat al het licht aan..voluit.
 
aquapjotr zei:
Als hij aangegaan is , dan kan je gewoon met de knopjes naar dimmen/nachtverlichting ed.
Slaat op het monent weer uit zoals je met de tijdklok hebt ingesteld.
Gaat hij weer aan dan gaat al het licht aan..voluit.

:petjeaf:
 
Terug
Bovenaan