Superfish Home 60 van peterdenhaag53


Mooi groene bak! Ga je er ook weer eens wat model in snoeien? Of laat je het als een oerwoud?
 
Dit blijft een oerwoud Ruben. Af en toe snoei ik wat weg, zodat de visjes kunnen blijven zwemmen, maar er komt geen "scape". Of je moet oerwoud ook als een vorm van scapen zien;)
 
Deze meetmethode zou ik niet te veel waarde aan hechten.
Hier zijn al zooooveeeeel discussies over gevoerd;)
Heb deze test een paar keer vergeleken met de uitslagen van mijn uitslagen van mijn toenmalige druppelkofferset en kan met die vergelijking goed leven.
Naast mijn waarnemingen aan: dieren, planten, kleur en geur van het water ed, gebruik ik soms de jbl pro scan test als hulpmiddel en dat bevalt mij prima Ben.
Maar fijn dat je deze thread doorgenomen hebt .
 
Hier zijn al zooooveeeeel discussies over gevoerd;)
Heb deze test een paar keer vergeleken met de uitslagen van mijn uitslagen van mijn toenmalige druppelkofferset en kan met die vergelijking goed leven.
Naast mijn waarnemingen aan: dieren, planten, kleur en geur van het water ed, gebruik ik soms de jbl pro scan test als hulpmiddel en dat bevalt mij prima Ben.
Maar fijn dat je deze thread doorgenomen hebt .
Ik schreef dit omdat ik heel andere ervaringen heb. De verschillen met mijn druppeltesten (Colombo) maar ook de Ph/CO2 (sensormetingen) waren hier en daar aanzienlijk! Maar uiteraard, wanneer er zelf tevreden over bent is er niets aan de hand.
 
Dit blijft een oerwoud Ruben. Af en toe snoei ik wat weg, zodat de visjes kunnen blijven zwemmen, maar er komt geen "scape". Of je moet oerwoud ook als een vorm van scapen zien;)
Haha nou can't help it maar als ik naar je bak kijk krijg ik zin om er een schaar in te zetten en m'n creativiteit erop los te laten. Heeft veel potentie met zo'n goeie groei.
 
Haha nou can't help it maar als ik naar je bak kijk krijg ik zin om er een schaar in te zetten en m'n creativiteit erop los te laten. Heeft veel potentie met zo'n goeie groei.
Hahaha die goede groei komt ook omdat ik dit met rust laat ;)
 
Hahaha die goede groei komt ook omdat ik dit met rust laat ;)
Ja ik ga hetzelfde doen met plantenvoeding maar wil dan proberen een 3 weken schema. Dus na 3 weken 30% verversen. En dan elke week 10 ml micro en 5 ml macro van de EI. Extra ijzer weet ik nog niet zeker. Ik heb het idee dat ik een hele mooie waterflow heb omdat de bak zo hoog is dus hoop dan dezelfde blakende gezondheid te zien als die van jou.
 

Terug
Bovenaan