Superfish Home 60 van peterdenhaag53


Dat is een ding wat zeker is Peter. Welke plant heb je rechts voorin staan? Welke variant beter gezegd
 
Ook hier ziet alles er super goed uit. Groen en Gezond! Lekker vol ook! :thumbs:
 
Zo die is flink uitgedund zeg! Lijk ook wat minder bewoners te zien?? Of is dat toeval en zitten ze gewoon goed verstopt op deze foto?
 
Ja even flink gesnoeid en herschikt.
Bewoners zijn nu 6 Endlers , 6 Sherrybarbelen en een aantal Posthoornslakken.
 
Ah, dan klopt het wel dat ik de honinggoeramies niet meer zag op de laatste foto's ;)
 
Netjes hoor, als ik een foto op afstand neem zie je ook bijna geen vis zitten, maar met goed kijken wel hoor;)
 
Omdat ik me ergerde aan het witte filterhuis , deze eruit gesloopt en opnieuw ingericht.
Effe ( niet zo'n beste ) een fotootje ervan.

qXOptFajzNNK_bMv4OIF0k37CPWgsjkl.jpeg
 
Ha! Tof.. Lekker lopen knutselen.. De witte filter was wel erg lelijk inderdaad, beter zo! Ik ga straks ook maar even wat onderhoud plegen.. Ik erger me een beetje aan de baardalg bij mij.. Binnenkort ff dat peroxide foefje uitproberen?
 
Dank je Wouter.

Vond die variant ook mooi, maar die witte filterbak begon me te storen. Dus nu wat meer ruimte in het bakje.
 
Dank je Wouter.

Vond die variant ook mooi, maar die witte filterbak begon me te storen. Dus nu wat meer ruimte in het bakje.

Ik snap dat hij wit was omdat de kap en zijkanten ook wit zijn maar een donker filterhuis was onopvallender geweest:D
Maar nu die eruit is lijkt het nog mooier:thumbs:
 
Ben ik met je eens John. De keuze voor een wit filterhuis is eigenlijk een onjuiste van de fabrikant.
 
Ziet er goed uit hoor! Zonder die grote filter in inderdaad mooier.
 
Ziet er goed uit Peter, of misschien toch een extern filter overwegen :juggle:
 

Terug
Bovenaan