Superfish led controller en sera verlichting

Ancistruz

Well-known member
Lid geworden
16 januari 2019
Berichten
4,186
hallo allemaal,

Ik heb op vivarium een led controller van superfish gekocht voor de toenmalige 60cm superfish bak van mij. Dit is een led controller die 30 sec en 10 min erover kan dimmen.

Nu wil ik die Sera sunrise lamp hebben om de ochtendzon na te bootsen en avond zon.

Maar werkt dat samen? Beide kunnen 20v aan.
 
Zal vast wel dimmen maar je haalt nooit de mogelijkheden van je sera eruit.
 
Zal vast wel dimmen maar je haalt nooit de mogelijkheden van je sera eruit.
Voor mij gaat het enkel voor rood licht rustig aan en rustig uit. Thats it. Hoef geen bewolking of wat dan ook. Want ik heb de easyled van Aquatlantis als hoofd dus dan zou de bewolking niet echt zichtbaar zijn. Maar wou enkel de rood licht variant hebben.

Maar welk mogelijkheden zijn er dan volgens jou?
 
Ik weet het niet. Ik heb zelf superfish leds waar ik tevreden mee ben. Maar die led controller is te beperkt. Zelf heb ik 8 uur licht per dag waarvan het eerste en de laatste uur alleen dat roodpaarse gedimde vissenlicht is. Er gebeurd van alles in die schemering. Ik vind 10 min echt te weinig.?
Helaas heb ik geen controller maar gewoon tijdschakelaar.
 
Ik weet het niet. Ik heb zelf superfish leds waar ik tevreden mee ben. Maar die led controller is te beperkt. Zelf heb ik 8 uur licht per dag waarvan het eerste en de laatste uur alleen dat roodpaarse gedimde vissenlicht is. Er gebeurd van alles in die schemering. Ik vind 10 min echt te weinig.?
Helaas heb ik geen controller maar gewoon tijdschakelaar.
O wacht, dit gaat enkel over rood licht he.

Ik heb voor mijn hoofdlicht een TC420.

Die Sera wil ik echt enkel gebruiken voor ochtend zon. Dus bv een uur voor dat de hoofdlicht aan gaat. Thats it.
 
Oke. ? dan ben ik gerustgesteld.
Ik denk dat ie prima dimt voor die functie.
 
Terug
Bovenaan