Wat is er nieuw

superfish panorama 60

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Schaive78
  • Startdatum Startdatum
S

Schaive78

Guest
Hebben jullie ervaring met de dual verlichting ( wit Blauw) pl 24 watt van de superfish panorama 60?

Zo ja wat zijn jullie bevindingen hiervan?
 
Ik vond het niks maar dat is persoonlijk. Ik heb er een pl kleur 840 ingekocht en dan van 18W dacht ik.
 
Hebben jullie ervaring met de dual verlichting ( wit Blauw) pl 24 watt van de superfish panorama 60?

Ja, ik heb dit gebruikt boven een (planten-)kweekbakje. In eerste instantie heb ik dit vervangen door wat ledstrips van een bedenkelijke kwaliteit en die dus ook al snel de geest gaven. Later heb ik het orginele wit/blauwe buisje er weer boven gezet. Dat voldeed overigens redelijk.
 
Kleur is denk ik sterk afhankelijk van je smaak maar dat wil inderdaad niet zeggen dat het niet goed kan zijn. Ik hou zelf van wat geler licht namelijk.
 
Heb er alleen ervaring mee van de aqua40,minder wattage maar verder hetzelfde.
Net als John er een 840 ingedaan,ook weleens 827 maar was veel te geel naar mijn zin.
Na een tijd voor de gein die dual lamp weer eens geinstalleerd en was ook wel weer een mooi zicht voor de afwisseling! 😉
 
Ik vind persoonlijk dat blauwe licht wel mooi Gaat me meer om of het goeie lampen zijn voor plantengroei
 
Ik weet dat lid HVA vroeger hele mooie plantenbakken had met 6500K erboven dus je kan er inderdaad een mooie bak mee krijgen.
 
ok, het moet dus wel goed kunnen.

Is het ook zo dat de 1e week het moeilijkste is bij het opstarten.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan