Wat is er nieuw

Superfish scaper 90 voor mijn zoon van 4. Zijn eerste aquarium (barry.pors)

barry.pors

Well-known member
Lid geworden
12 december 2011
Berichten
110
Bekijk bijlage 378716
1000058731.jpg
1000058756.jpg
1000058772.jpg
 

Bijlagen

  • 1000058729.jpg
    1000058729.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 12
  • 1000058740.jpg
    1000058740.jpg
    1.9 MB · Weergaven: 9
Ik ben niet zo van de ornamenten, maar kan mij voorstellen dat het voor een jong ventje leuk is. Welke bewoners komen erin?
 
is mooi voor een kind! staat goed die plastieken zooi! 🙂
ik ben er niet voor, maar kheb er ook al gehad die passend zijn 🙂
 
Heel leuk. Mijn zoon had een aquarium met lego erin waar de visjes doorheen en onderdoor konden zwemmen en ook eens een piratenschip. Voor kinderen maken ornamenten erin het net iets leuker.
 
Weet niet hoe goed je stenen liggen, maar die kunnen er niet zo ineens afvallen als je hout eventueel verschuift?
 
Ik ben niet zo van de ornamenten, maar kan mij voorstellen dat het voor een jong ventje leuk is. Welke bewoners komen erin?
Nee ik normaal ooknniet maar. Zo vind ik het niet echt storend. Hij is gek op haaien en octopussen. Als hij het maar leuk vind.
 
Weet niet hoe goed je stenen liggen, maar die kunnen er niet zo ineens afvallen als je hout eventueel verschuift?
Die liggen er idd een beetje gevaarlijk op. Alleen ik was bang dat het hout ging drijven. Dus deze liggen er even tijdelijk op.
 
Dan gaat je hout waarschijnlijk nog steeds drijven.
Je kunt beter een pantykous of sok vullen met zand of grint en die er overheen leggen. Dat kan er niet zomaar afvallen. Met schoonmaken van de bak of doordat het hout zich beweegt doordat het zich volzuigt, kan een steen er zomaar af schuiven.
 
Ik weet niet hoelang het al in het water ligt maar soms kan hout weken de neiging hebben om te gaan drijven.
 
Ik weet niet hoelang het al in het water ligt maar soms kan hout weken de neiging hebben om te gaan drijven.
Het zit er net 1 dag in. De linker steen kon ik al weghalen. De andere nog niet.
 
Tof, dat wordt vast en zeker een toekomstige aquariaan 👍
 
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Ice78: Tja alles is wel mooi op dat gebied
      Terug
      Bovenaan