Superfish timer


S

SandraB

Guest
Ik heb even een vraagje over de Superfish tijdschakelaar.
Ik heb nu al de tweede die het niet doet. Minimaal 4 uur zoals op de gebruiksaanwijzing in het stopcontact om de interne batterij op te laden. Maar dan doet het display het nog steeds niet. De eerste heeft er zelfs een hele nacht ingezeten en deed het nog niet.
Wie kan me helpen?
 
Ik ken deze timer zelf niet, maar kocht laatst een andere digitale timer met backup batterij. Daar moest ik eerst een plastic stripje verwijderen voordat de batterij gebruikt kon worden. Kan dat het geval zijn?
 
Ik ben al bij de winkel geweest. Daar de eerste geruild voor nummer 2. Zij wisten ook niet waar het aan lag. Maar nu zelfde probleem dus
 
2BA449DD-9088-4DF1-92AC-F73A76F21FFF.jpeg


Het gaat om deze
 
Deze zou heel makkelijk in gebruik moeten zijn. Moet ik hem natuurlijk wel eerst aan krijgen
 
Drie maal is scheepsrecht. Vandaag weer terug geweest naar de winkel. Tweede deed het ook niet. Nu weer een nieuwe en het display doet het. Nu instellen en dan kan hij in gebruik.
Goede service van de winkel.
 
Drie maal is scheepsrecht. Vandaag weer terug geweest naar de winkel. Tweede deed het ook niet. Nu weer een nieuwe en het display doet het. Nu instellen en dan kan hij in gebruik.
Goede service van de winkel.

Wat een kwaliteit,hopelijk heb je er wel een tijd plezier van! ;)
 
Fijn dat je er een hebt die wel werkt, ik zou het bonnetje goed bewaren ;)
 
Ze deden het echt niet. Heb alle knopjes gehad. Allebei de ledjes bleven branden. Nu met de goede is de rode uiteindelijk uit. Dat betekend dat de interne batterij vol is. Ze waren echt stuk
 
Ik heb even een vraagje over de Superfish tijdschakelaar.
Ik heb nu al de tweede die het niet doet. Minimaal 4 uur zoals op de gebruiksaanwijzing in het stopcontact om de interne batterij op te laden. Maar dan doet het display het nog steeds niet. De eerste heeft er zelfs een hele nacht ingezeten en deed het nog niet.
Wie kan me helpen?
Deze is voor Tom....

:D:D;)
 

Terug
Bovenaan