T5 ballast kapot

L

legacythe2nd

Guest
Hoi iedereen,

Ik ben in het bezit van een rio 180 waarvan de verlichting kapot is.
De connector is aan een kant door gebrand en de ballast is ook kapot.

Nu is het zo dat ik nog een ballast heb liggen en ik de kant waarvan de connector nog heel zijn wil gebruiken totdat ik genoeg geld heb om een andere lichtkap te halen.

Hier is het geval: op de originele ballast zaten 8 connectors en op de nieuwe ballast maar 6, zouden jullie mij kunnen helpen hoe ik ��n T5 lamp kan aansluiten op deze ballast?

hier een directe link naar de originele foto mocht de onderstaande foto niet duidelijk genoeg zijn.

hglI6w5.jpg


Groetjes,
Pascal
 
Is dit degene die je wilt gaan gebruiken?


daar wordt van elke buis 1 pennetje door verbonden . dus hou je er 6 over.
Deze is WEL 2 x 54 watt,he. en hoger naar 70 watt.

In de rio zit 2 x 45 watt.
 
Eltors | TCI | Electronic ballasts | BTLT 254



www.eltors.lv/en/info/btl-254.html






Vertaal deze paginaTCI Electronic Ballast BTLT 254. Multi-lamp and multi-power linear electronic ballasts. Power: 2x54W, 2x55W, 2x58W, 2x70W. Lamp: T5, TC-L, T8. Cap: G5 ...
 
Ik weet dat het aantal watt aan de hoge kant is, maar dit is het enige wat ik heb liggen en kan me financieel op dit moment geen andere veroorloven, zou je misschien aan kunnen geven welke verbindingen ik moet gebruiken?
 
Staat toch op het schema. 1,2, en 3 , dan 4 op 4 proberen.

waarom niet beide buizen?


Bedenk voor weinig heb je de goeie.
 
Bertus zei:
Staat toch op het schema. 1,2, en 3 , dan 4 op 4 proberen.

waarom niet beide buizen?


Bedenk voor weinig heb je de goeie.
Omdat aan een kant de T5 connectors door kortsluiting doorgebrand zijn en bijna de boel is afgefikt.

Ik wil centjes apart leggen voor een nieuwe lichtbak, maar dat moet nu even wachten helaas.
 
O, die kosten 5 euro ,man. Kan je toch beter 2 T5 kopen.

54 op 45 is nou ook niet om te juichen.
 
Bertus zei:
O, die kosten 5 euro ,man. Kan je toch beter 2 T5 kopen.

54 op 45 is nou ook niet om te juichen.
daar hebben we die man die je altijd goede raad geeft Bertus is super slim hoor :thumbs: :!
 
Moet alleen op de 4 letten ,waar te steken.
 
Terug
Bovenaan