T5 verlichting(fluorescent lamp electronic ballst) kapot gegaan

S

sebastiaan123456

Guest
dag allemaal,
ik ben nieuw in het forum dus sorry als ik iets doe wat niet hoort. maar ik heb een probleem en ik hoopte dat jullie mij konden helpen. mijn aquarium is 100x40x50

ik heb een t5 verlichting met 2 tl buizen. ze zijn gisteren kapot gegaan. ik heb de t5 tl buizen getest en die doen het gewoon. ik heb de balk opengemaakt en volgens mij is de
fluorescentielamp elektronische ballast kapot gegaan. type: YZ2x45E T5 en dit is 2x 45 watt

ik heb al gekeken of deze van juwel zelf te vervangen is(er staat een juwel logo op) maar tot nu geen suc6. misschien dat jullie iets weten.
ik heb al op internet gekeken en kwam dit tegen, zou ik dit kunnen vervangen door de kapotte ballast?http://www.firstlight.nl/voorschakelapparaten/voorschakelapparaten-tl-pl-en-2d-lampen/philips-hf-performer-ii-intelligent-hf-pi-2-28-35-49-54-tl5-evsa/.
met vriendelijke groet,
sebastiaan
 
Nee, jij Moet 2 x 45 watt hebben.


Hoe kom jij aan 45 watt, op 1 m.?
18W = 60 cm
30W = 90 cm
36W = 120 cm
58W = 150 cm
 
Geschikt voor TL 5 16mm 2x54W, 2x35W, 2x49W, 2x28W, 2x32W, 2x50W, 2x25W, 2x45W. dat staat er bij informatie over dit product. dus dit is volgens mij wel 2x 45W of zit ik verkeerd
 
sebastiaan123456 zei:
dag allemaal,
ik ben nieuw in het forum dus sorry als ik iets doe wat niet hoort. maar ik heb een probleem en ik hoopte dat jullie mij konden helpen. mijn aquarium is 100x40x50

ik heb een t5 verlichting met 2 tl buizen. ze zijn gisteren kapot gegaan. ik heb de t5 tl buizen getest en die doen het gewoon. ik heb de balk opengemaakt en volgens mij is de
fluorescentielamp elektronische ballast kapot gegaan. type: YZ2x45E T5 en dit is 2x 45 watt

ik heb al gekeken of deze van juwel zelf te vervangen is(er staat een juwel logo op) maar tot nu geen suc6. misschien dat jullie iets weten.
ik heb al op internet gekeken en kwam dit tegen, zou ik dit kunnen vervangen door de kapotte ballast?



http://www.firstlight.nl/voorschakelapp ... -tl5-evsa/.
met vriendelijke groet,
sebastiaan
 
NU werkt de link wel. En ,Ja, Deze kan je gebruiken.
 
klantenserver gebeld en blijkt dat dit niet goed is. weet iemand wel waar ik een evsa kan kopen voor t5 2x45W. 895mm als dat nog belangrijk is.
 
kan ik misschien een evsa kopen van 2x49W?
 
Nee,

Je kunt het beste een oude 30 W VSA unit aanschaffen ter vervanging.
 
Terug
Bovenaan