Wat is er nieuw

Taiwan bee met Crystal red?

algeneter12

Well-known member
Lid geworden
11 april 2012
Leeftijd
24
Hallo,
Een kennis van mij bied dit aan :
'Taiwan Bee Panda �12,50 per stuk.
Taiwan Bee Blue Bolt �12,50 per stuk.
Taiwan Bee King Kong �15,00 per stuk.

Black Spotted Head met Pinto gen �12,50 per stuk.
Red Spotted Head met Pinto gen �12,50 per stuk.'

Dit heb ik altijd al gewild maar ik heb nog jonge Crystal Reds in dit bakje zitten die op 6 April allemaal/de meeste verkocht worden.
Zouden jullie wachten tot 6 april of nu ze erbij doen?
Graag jullie mening.

Ja dat wilde ik ook zeker doen John.
Als ik wacht zal ik waarschijnlijk al te laat zijn of ik moet anderhalve maand reserveren :juggle:

tja, maar dan neem je ook het risico dat er zometeen voor een paar tientjes aan garnalen dood kan zijn....

ja wacht denk ik en vraag of ze er een paar willen overhouden.
Weten jullie ook of ik nou wine reds heb want tussen mijn crystal reds (100) zitten een 25 tal dat veel donkerder is, donker als wine red maar witdekking is als s. zijn dit dan nog wine reds?

Met S moet de witdekking ook perfect zijn maar misschien dat je een foto van ze kan plaatsen?

Ik zal proberen om zo een youtube filmpje te plaatsen anders word het morgen.
Ik weet nog niet echt hoe youtube werkt 😉

Als ik bij youtube op account aanmaken klik staat er dat ik geen account kan aanmaken in verband met mijn leeftijd. :S

O ik ben nu 33 haha
mijn eerste video staat online, zal zo van de wine reds online zetten.

Mijn kanaal staat online! filmpje heet : T-fishing team : Zit er een wine red tussen?
Makkelijker klik je op de link onderin 😉

Filmpje is erg donker en kan niet goed zien of er een rw tussen zit.
Hier een foto van mijn rw dan kun je vergelijken.
113562erna__esmeijer_0_82_sized_iii_002ido.jpg

Ok� wel zo donker, maar weet u toevallig ook of wine reds altijd zo wit zij of dat het wit ook lagere dekking heeft?
Zou ik bijv. 1 blue bolt, 1 red spotted head met pinto gen, 1 black spotted head met pinto gen en 7 crystal red met taiwan gen kunnen?
Of gaat dan het pinto gen met het taiwan gen kruisen zodat je rare kruisingen krijgt?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan