Tanganyika

S

StefanS1970

Guest
Hallo mede liefhebbers (ga ik van uit) ik ben Stefan en ben sinds een jaar of 5 A 6 over gestapt van grote midden Amerikaanse cichliden naar Tanganyika cichliden. Ik heb absoluut niet alle kennis in pacht en daarom ook heb ik mij hier aangemeld. Ik ben in het gelukkige bezit van een aquarium van ongeveer 1000 liter en dat is ook mijn trots. Dus ik hoop dat ik mijn ervaring kan delen onder de liefhebbers en daarmee ook informatie kan binnen halen.
Groeten Stefan
 

Bijlagen

  • IMG_20201105_223945_BURST001_COVER.jpg
    IMG_20201105_223945_BURST001_COVER.jpg
    477.2 KB · Weergaven: 92
En om dan ook maar gelijk met de deur in huis te vallen wie oh wie kan mij informatie verschaffen over de Cythopharynx Foai Mikongolo Tanzania?.
Ik heb al bijna heel internet afgespoort en er is weinig over bekend. Dus hoop ik dat er iemand is die mij daarmee kan helpen.
Mvg Stefan en geniet ze
 
Dank je wel Ton.
 
En om dan ook maar gelijk met de deur in huis te vallen wie oh wie kan mij informatie verschaffen over de Cythopharynx Foai Mikongolo Tanzania?.
Ik heb al bijna heel internet afgespoort en er is weinig over bekend. Dus hoop ik dat er iemand is die mij daarmee kan helpen.
Mvg Stefan en geniet ze
Deze vraag kan je beter even stellen in het volgende topic, daar kijken de kenners.
 
Top dank je wel Ton
 
Hallo mede liefhebbers (ga ik van uit) ik ben Stefan en ben sinds een jaar of 5 A 6 over gestapt van grote midden Amerikaanse cichliden naar Tanganyika cichliden. Ik heb absoluut niet alle kennis in pacht en daarom ook heb ik mij hier aangemeld. Ik ben in het gelukkige bezit van een aquarium van ongeveer 1000 liter en dat is ook mijn trots. Dus ik hoop dat ik mijn ervaring kan delen onder de liefhebbers en daarmee ook informatie kan binnen halen.
Groeten Stefan

Ah kijk een tangbak!

Weinig actieve leden die dat hebben dus of je makkelijk een antwoord krijgt op je vraag.... altijd proberen!
 
Bedankt voor je reactie en dat ga ik zeker doen 👍
 
Welkom! en uh... Zie ik daar schelpjes? 👌🤣
 
Dank je wel 👍
 
Ja zeker voor mijn Lamprologus ocellatus "Gold"erg blij mee hahaha
 
Ik heb een mini tanganyika bakje met multies. Ocellatus past hier helaas niet in, maar vind het prachtige visjes!
 
Dat zijn zeker prachtige visjes ik heb jonge van ongeveer 3 A 4 cm zitten bij mijn Frontosa's en ze hebben maling aan men Frontosa's van ongeveer 20 A 25 cm haha leuk hoor.
 
Dit is mijn Mastacembelus tanganicae aal is ook erg leuk en kan in een wat kleinere bak, worden ongeveer 20 cm
 
Dit is hem dan.
 

Bijlagen

  • IMG_20201124_231923.jpg
    IMG_20201124_231923.jpg
    320.2 KB · Weergaven: 82
Gaaf hoor, heb je hem goed aan het eten gekregen?
 
Ja hoor hij lust graag rode muggenlarven dan wordt hij wild haha
 
Das pech, tanga persoon weg!
 
Terug
Bovenaan