Tanganyika's aanschaffen


Jimmy

New member
Lid geworden
6 april 2022
Berichten
3
Leeftijd
46
Wie kan me helpen met het zoeken naar de volgende tanganyika soorten:

Phylonemus typus en Neolamprologus buescheri.

Jaren geleden ooit aangeschaft bij Verduijn cichlids.
Ik ben hier 2 maand geleden geweest, maar zij vertelden mij dat ze er eigenlijk nauwelijks meer aan kunnen komen.

Ik kom zelf uit Assen, een stukje rijden is geen probleem.
 
Heb je al bij Frits kuiper hier geinformeerd of die ze kan bestellen of bij de lfs bij jullie die van Arnold is?
 
Heb je al bij Frits kuiper hier geinformeerd of die ze kan bestellen of bij de lfs bij jullie die van Arnold is?
'Frits Kuiper', was heel duidelijk: 'Nee'. Daarna doorverwezen naar stockist van hun leverancier en dat stond niet veel meer op.

Maar die winkel van Arnold, bedoel je van Oosten misschien?
Dat is naar mijn weten de enige in assen die af en toe iets heeft wat tanganyika betreft.
Daar kom ik regelmatig, maar heeft verder geen vissen die ik wil.
 
Ja dat is van Oosten inderdaad Jimmy. Jammer dat beide niks kunnen betekenen en je zou dan online moeten proberen om ze te vinden of wellicht is er hier iemand die je kan helpen.
 
Evt Hardeman bellen in Ede? Is wat ver rijden voor jou, dat wel. Maar die heeft/kweekt redelijk veel Afrikanen en zal wellicht deze soorten voor je hebben, of kunnen bestellen. :)
 
VKC is ook nog een mogelijkheid misschien.
Had voordat ik naar Verduijn ben gereden, vanmorgen naar VKC gebeld, nam niet op.
Werd in de middag teruggebeld, netjes😎

Heeft idd weinig op voorraad, maar kon zeker wel aan de neolamprologus buescheri komen en waarschijnlijk ook wel aan de P. Typus.

Dus alvast hardstikke bedankt voor de tip👍
 

Terug
Bovenaan