Tattoo, show hier lichaamskunst.

Lid geworden
16 sep 2011
Leeftijd
72
Dat is een tijd geleden dat ik hier doorheen gegaan ben. Veel moois gezien. Zijn er de laatste tijd leden erbij gekomen met een tattoo ?

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 feb 2011
Leeftijd
54
Wist niet dat we een tattoo sectie hadden hier bij het aquaforum :)

hierbij dan mijn tattoo.
heeft in totaal 20uur geduurd voor die er volledig opzat.

een 3/4 japanse sleeve.

114573_0_82_img20160719wa0002.jpg

252745_0_82_img20160719wa0001.jpg

756353_0_82_img20160719wa0000.jpg

wou sinds mijn 13e al een tattoo, heeft uiteindelijk tot mijn 21e geduurd voor ik eraan ben begonnen.

alleen met werken zal ik meestal een overhemd met lange mouwen aan moeten, je moet er wat voor over hebben :)

voor het forum zou een Koi karper beter gepast wezen :D misschien later nog op de andere arm.
Mooi kleurrijk geheel Richard.

Lid geworden
26 sep 2019
Leeftijd
33
Vaak topic die achter aan staan en waar niet meer op geregeerd word. Mensen kijken vaak niet op de laatste paginas

Lid geworden
13 jul 2018
Leeftijd
55
Ik heb er diverse, maar ik heb in de loop der jaren geleerd ze voor mezelf te houden.
Zeker op fora zijn er altijd wel mensen die hun eerlijke mening geven over zo'n tattoo. (Hier in dit topic is het op de 2e pagina al raak.....)
En dat moet je niet doen.
Bij het beoordelen van een tattoo moet, ja het is een plicht, je positief zijn.
En dat betekent soms: liegen óf je commentaar voor je houden.

Ik heb ooit mijn destijds nieuwe tattoo op een forum laten zien, met daarop mijn dochter als jaren '50 hot pants pin-up girl met zo'n boeren zakdoek als haarband die in de motorkap van een jaren '50 mint groene Buick staat te sleutelen.
Ze was namelijk de eerste Noord-Nederlandse vrouwelijke 1e monteur en gek van de jaren 50.
Geeft een één of andere trut haar eerlijke mening.
"Nee, ik vind het niet mooi. Vrouwonvriendelijk, rolbevestigend (de vrouw doet weer eens het vuile werk) en wat is dat voor groene vlek?"
Oh ja, ze zei ook nog: 'Ik hoop dat ik je niet beledig".

Nee beledigend was het niet, wel kwetsend.
Voelde toch een beetje alsof je als vrouw op je trouwdag vol trots in je trouwjurk de kamer binnenkomt en dat iemand roept: "Wat heb je nóu aan?.."

99% van de tattoos worden met de meeste zorg samengesteld.
Vaak wordt er jaren over nagedacht voor hij gezet wordt.
Hij heeft enorm veel pijn en ook geld gekost.
(E 1000,- voor een full color tattoo van een beetje groot formaat is een heel reële indicatie)
Het zit voor de rest van iemands leven op het lichaam.

Zoiets geef je niet je eerlijke mening over.
Dat mag je alleen maar mooi vinden.
Ook een kleintje.

Laatst bewerkt:

Ad 

AquaForum Donateur
Lid geworden
6 feb 2015
Leeftijd
66
De Chinese tekens is de naam van mijn Overleden zoon. Die van de hond met pootafdruk is van onze Malteser die we in hebben moeten laten slapen April 2019.
En de andere spreekt voor zich.
De 1e en de laatste gezet door de Intuïtie te Hoogvliet.

Bijlagen

Lid geworden
12 nov 2019
Leeftijd
52
Knappe tattoo zeg.
ja , ben er ook heel blij mee , staat nog een windroos bij onder en het schip waar hij op voer in de oorlog ,
op de andere arm staat een deel van een hr giger afbeelding , staat eigenlijk voor 3 familieleden die er niet meer zijn maar heb hem er op gezet omdat ik hem gewoon mooi vond :-) :-)

Lid geworden
30 jun 2019
Website
www.lasignoramusica.com
20 jaar terug een kroontjespen in m'n hand gezet. Blijkbaar is tattoo's zetten niks aan! ;-p
Hahaha, zoiets heb ik ook nog ergens op mijn hand staan, ik zocht iets in mijn kast en de pen prikte dwars door een plastic zak waar hij in zat in mijn hand. Maar dat is zo lang geleden dat het in de loop der jaren zo goed als onzichtbaar is geworden. Ik heb wel een tattoo laten zetten in 1996, door Dean bij Tatto Ron in de Hekelstraat in Alkmaar. Het was mijn eigen tekening, en hij heeft een betekenis:

IMG_0293.JPG

Ik ben geboren in het jaar van de Tijger, mijn sterrenbeeld is een Vuurteken ( Boogschutter) vandaar die oranje lucht, alles staat met elkaar in verband, en daarom staat het geheel in een Gouden Cirkel. Mijn favoriete plant is de Wilde Wingerd, omdat die altijd weer een rankje weet te maken waar je denkt dat dat niet kan( rechtsboven, Dean vroeg nog of dat er per se op moest). Rechtsonder staat de signatuur " Nina '96" maar die is inmiddels wel wat uitgelopen.

Lid geworden
14 aug 2016
Ik heb ook een tattoo jongens, kijk mij nou!!!

20 jaar terug een kroontjespen in m'n hand gezet. Blijkbaar is tattoo's zetten niks aan! ;-p
Zo'n tattoo heb ik op mijn arm! Van die keer in het ziekenhuis dat ik een infuus moest en na een stuk of 8 keer prikken overal hebben ze een echoapparaat gehaald, een ader bij mijn elleboog opgezocht, een stip gezet en daar een naald in. Dus sindsdien heb ik een zwarte stip op mijn onderarm bij mijn elleboog, haha!

Lid geworden
3 sep 2018
Leeftijd
32
Haha dat is ook een manier om een tattoo te krijgen blijkbaar. :-D

Wel een gedoe joh, al dat misprikken en dan nog een echo-apparaat erbij moeten halen. Ik doe zelf wel eens mee met medicijnonderzoeken ("proefkonijn") en dan heb je wel eens mensen als jij in de groep zitten, bij wie het keer op keer een gevecht is om überhaupt een ader te pakken te krijgen. Vreselijk. ;_; Wat dat betreft ben ik blij dat ik grote lelijke aderen heb die een blinde nog niet misprikt.

Bovenaan