TC420 en Led strip


Fox

Well-known member
Lid geworden
8 januari 2022
Berichten
61
Leeftijd
20
Heyhey,
Ik wil graag een mooi programma voor mijn 1 ledstrip TC420 setup. Tis een 75cm hoge bak dus ja.. Heel veel licht zou er echt niet zijn.
IS het toevallig mogelijk meerdere strips te doen op 1 TC420? En hebben jullie dan advies voor een goede strip? Die niet al te duur is.
Ook zou het fijn zijn voor ideeen kwa planten. Ik heb nu Echinodorussen, Java varen en Valisneria Gigantea.
Groetjes.
 
Ik ken wel mooie strips maar die werken niet uit de box met een tc420.

Maar denk dat je toch wel richting JMB powerleds of hvp powerleds moet gaan kijken als je iets wilt.
 
Ik ken wel mooie strips maar die werken niet uit de box met een tc420.

Maar denk dat je toch wel richting JMB powerleds of hvp powerleds moet gaan kijken als je iets wilt.
Ik wil voor nu gewoon iets voor tijdelijk. Deze bak word ooit vervangen voor een lagere bak met betere techniek.
 
Ik wil voor nu gewoon iets voor tijdelijk. Deze bak word ooit vervangen voor een lagere bak met betere techniek.
Koop dan ook iets tijdelijks waar al een dim mogelijkheid op zit. Iets dergelijks als hieronder aangegeven aangepast op de bak die je nu gebruikt. De TC 420 kan je dan bewaren voor je volgende bak wanneer je dan ook kan kiezen voor goede verlichting die bestuurd kan worden met dit apparaat.
 

Terug
Bovenaan