TC420 probleem (iemand een idee?)

F

Fien

Guest
Dag,

Ik ben bezig met het inregelen van een TC420.
Nu heb ik in PLED een schema gemaakt, die kanaal 1 's nachts op 2% houd. Dat lijkt goed te gaan, want toen ik gisteren om 23:00 naar bed ging, brande de nachtvelichting netjes op een laag pitje.

Vanochtend was de verlichting echter helemaal uit!
Ik dacht eerst dat ik om 0:00 nog een keer een timepoint moest invoeren, maar doen heb ik een sample gedownload van HVP, maar die doen het precies op dezelfde manier als ik, dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Hoe kan dit? Ik heb een plaatje van mijn schema toegevoegd.

Heeft iemand een idee?

lTeqpqthj3fhz0XukzTSg7Ly-8ATEVAE.png
 
Heb ik ook gehad. Je moet meer timepoints tussen 23:00 en 12:00 uur aanmaken.
Heb zelf elk uur erin gezet en daarna alles ingesteld.
Wordt wel lange lijst maar werkt prima!
 
Starter72 zei:
Heb ik ook gehad. Je moet meer timepoints tussen 23:00 en 12:00 uur aanmaken.
Heb zelf elk uur erin gezet en daarna alles ingesteld.
Wordt wel lange lijst maar werkt prima!

Ok, bedankt.

Ik heb nog even getest, als ik om 0:00 een point aanmaak, is dat in mijn geval blijkbaar voldoende zie ik. Mogelijk kan hij niet overweg met de switch tussen 2 datums en gaat alles uit lijkt het.

Wat wel een beetje irritant is, zodra je de programma's upload (Ik heb er meerdere gemaakt (o.a. Standaard, Alles AAN, Alles UIT, Dag, Test, Nacht) dat hij al die programma's tijdens het uploaden ook weergeeft. Dat geeft voor de vissen best wel een lichtshow zodra je dat doet.

Ik ben in ieder geval weer blij :)
 
Beste voor de vissen is ook om 1 programma te gebruiken. Enige wat ik hier doe is 2x per jaar de laptop eraan hangen om via PLed de zomer- of wintertijd van de TC420 aan te passen.
 
Ik gebruik ook 1 programma, maar ik wilde de mogelijkheid behouden om de verlichting ook uit te kunnen doen of alles volop te laten branden tijdens onderhoud. Vandaar dat ik er meerdere had aangemaakt.
 
Beste voor de vissen is ook om 1 programma te gebruiken. Enige wat ik hier doe is 2x per jaar de laptop eraan hangen om via PLed de zomer- of wintertijd van de TC420 aan te passen.

heb jij misschien ook een file voor de tc420 voor dag en nacht verlichting?

ik heb een tc420 met 5 kanaals aangesloten.
kanaal 1 = rood
kanaal 2 = groen
kanaal 3 = blauw
kanaal 4 = warm wit
kanaal 5 = koud wit
 
Terug
Bovenaan