TC420 "uitlezen" op een andere laptop mogelijk?

VetteV8

Well-known member
Lid geworden
23 maart 2017
Berichten
246
Locatie
Zuid Drenthe
De titel dekt de lading, maar goed: ik wil weten wat er op een tc420 aan programma's staat en dat met een laptop waarop die programma's niet zijn gecreëerd.
Kan dat, hoe, en kan ik die programma's dan wijzigen?
Natuurlijk kan je een programma verwijderen en een nieuwe maken, maar dat is even niet de bedoeling.
Graag advies hierover, en als het al eerder vermeld is, dan een linkje misschien?, of zoekwoorden, want die heb ik nog niet gevonden.
Dank
Cor
 
Met het pled programma.

Hierin zit een optie download from tc420.

Dan haalt hij alles uit de tc420.

Dus wel eerst pled downloaden en installeren.
 
Ja, die PLed heb ik al, en tijd synchroniseren werkte direct, maar daarna..

Maar ik zie wel de "download" button, maar dat is de download NAAR de controller, dit kan zowel met de icon, bovenste rij met zwarte pijl naar beneden, en ook via het menu, maar ik zie niet een mogelijkheid om bestaande programma's in de controller uit te lezen in de laptop; als dat mogelijk zou zijn, dan kan je daarvandaan (denk ik) ook afspelen en editing uitvoeren; en in de controler zelf kan je al helemaal niets uitrichten, lijkt me.
Ook de icons op de 2e rij werken niet, en als ik een file wil openen, dan ga je zoeken naar files op de PC, die er dus niet zijn.
Zou je iets specifieker kunnen zijn?
Dank

Cor
 
Nou zit ik achter m'n pc met het pled programma open. Maar ik weet het ff niet meer.

Ik had namelijk mijn package per ongeluk verwijderd van de pc. Dus alles weg. Kon het niet meer openen.

Ik heb toen de tc420 aangesloten. En volgens mij heb ik in het control menu op download geklikt. En toen had ik het schema weer op mijn pc.

Maar nu ik daar zo naar kijk, ziet dat er niet logisch uit. En ik wil het eigenlijk niet herhalen.

Dus ik zou zeggen probeer het eens. Wel eerst alles opslaan op je 1e pc.
 
.................... En volgens mij heb ik in het control menu op download geklikt. En toen had ik het schema weer op mijn pc.

Maar nu ik daar zo naar kijk, ziet dat er niet logisch uit. En ik wil het eigenlijk niet herhalen.

Dus ik zou zeggen probeer het eens. Wel eerst alles opslaan op je 1e pc.
Heb dat geprobeerd, maar er gebeurd dus niets, en die 1e PC? Is weg...

Maar er zijn toch nog veel meer kenners van de 420 hier, toch?? ;)
Ik wacht even af.

Cor
 
bekend probleem volgens mij kun je het programma helemaal niet van de controller af halen alleen vervangen
zelf ieder keer de verandering op de pc opgeslagen en daarna naar de controller overgezet
 
Is inderdaad niet mogelijk. Voortaan het schema even naar jezelf mailen zodat je er altijd toegang toe hebt.
 
Bedankt voor de informatie, al was het alleen maar een bevestiging van wat ik niet hoopte...

En @flipper34 ,bedankt voor de link, daar kan je lekker even mee spelen op de PC
Cor
 
Het is mij eerder ook niet gelukt toen mij pc er plots uitviel en over moest gaan op een ander, toen ook maar het schema opnieuw gemaakt :mad:
 
ach het houd je van de straat he :D
 
Normaal gezien kun je niks vanaf je controller halen, maar je kan wel al je programma's opslaan en indien nodig aanpassen en terug downloaden naar de controller.
 
Terug
Bovenaan