tc420

A

aqua73

Guest
heeft iemand de juiste instellingen voor zons op en zonsondergang met 1 rgb en 2 witte led strips samen met de tc420
 
Stuur je mail adres maar in een pb. Dan mail ik het naar je, je gebruikt pled als programma neem ik aan?
 
gerritn zei:
Stuur je mail adres maar in een pb. Dan mail ik het naar je, je gebruikt pled als programma neem ik aan?

Vast goed bedoeld,maar zo heeft een ander er niks aan.
 
Aha, dat is wat makkelijker dan het iedereen via mail te moeten doorsturen :)

Bedankt, ik ga het eens op m'n gemak bekijken.

Is dit voor je Malawi bak ?
 
Nee deze is voor de nano, heb die van de malawi ook wel als je wilt, maar dat is wel voor andere software. Die is voor de kitelight controller
 
Wel even op letten ik heb groen en rood omgedraaid in dit schema, had de kabels verkeerd aangesloten maar zo werkt het ook, Dus wat je ziet is dat ik rood en blauw heb branden ( en wit natuurlijk ook) Ik heb blauw wel minder vel ivm met eventuele algen groei. Ook heb ik niks op 100% branden max. 90% ivm levensduur van de led.
 
hier ter vergelijking nog een ander licht plan;

http://1drv.ms/1rdwDUQ

1= Rood
2= Groen
3= Blauw
4= Wit

doordat ik wat veel LEDs boven de bak heb staan ze maximaal op 40% en ik maak gebruik van een donkere periode overdag.

licht intensiteit moet je natuurlijk zelf aanpassen naar de wensen en eisen van de bak/bewoners/jezelf.
 
gerritn zei:
Nee deze is voor de nano, heb die van de malawi ook wel als je wilt, maar dat is wel voor andere software. Die is voor de kitelight controller

Is deze zoveel anders dan de TC420 ?

je hebt voor de TC ook 2 software die werken PLED en LEDControl.

Werkt die van kitelight met nog een andere software, zou me verbazen, want komt volgens mij allemaal van dezelfde fabriek in China :)
 
Andere software, dus het schema heeft een andere bestandsnaam, qua opmaak is het redelijk gelijk hoor maar ze doen het niet bij elkaar.
 
Die van Kitelight die ik heb werkt niet op Pled en die tc420 werkt niet op Ledcontrol, althans niet bij mij.
 
Mmmh, raar.

Ga ik vanavond eens testen.

M'n TC420 werd inderdaad geleverd met PLed, maar heb nochtans al reviews gezien waarbij er met LEDControl gewerkt werd.

Ik heb ze allebei geinstalleerd, maar weet niet of ik LEDcontrol al getest hebt.

Ik vind dit programma wel wat handiger, omdat je het visueeler kan instellen waarbij je met PLED enkel de percentages ziet staan.

Je mag je schema voor je Malawi bak eens doorsturen als je wil, dan kan ik het daarmee eens uittesten.
 
Ben benieuwd wat ie bij jou doet. Zal dat vanavond of morgen doen. Moet even kijken hoe laat ik thuis ben vanavond.
 
Wat vroeger thuis dan verwacht dus even getest.

LEDcontrol ( kitelight met de gekleurde balkjes ) wil inderdaad niet verbinden met de TC420.

PLED werkt normaal, maar hiermee krijg ik het bestand dat je doorgemaild had niet open.
PLED werkt met .tmf bestandjes en hetgeen je gestuurd had is eeen .lmf bestand.

LEDControl opent dit .lmf bestand wel. Je hebt dus misschien toch het programma van je Malawi bak doorgestuurd per vergissing ?

Het bestandje van lbakker werkt wel perfect voor de TC420 via PLED. Bedankt !

Ledcontrol ( kitelight ) lijkt wel te proberen om met de TC te verbiden, want zijn lampje licht even op als ik op timesync klik, maar dan geeft hij een error.

Blijkbaar toch ergens een klein verschil...
 
Terug
Bovenaan