Wat is er nieuw

TC421

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Wittewit
  • Startdatum Startdatum
W

Wittewit

Guest
Ik heb sinds kort een TC421, ik Heb er vier led strips bij.
twee keer koud wit en een keer rgb en een keer warm wit.
heeft iemand voor deze een bestaande 24 uur instelling.
als ik de bestaande 24 uur instelling van internet haal, is het een verkeerde extensie.
ik Heb een juwel rio 180, is het beter om de bestaande verlichting. (Led buizen) te verwijderen.?
 
Hoeveel licht je nodig bent bepaald je levende have. Je plantenkeuze vraagt een bepaalde lichtintensiteit. Dus of je al of niet je bestaande ledbuizen moet gebruiken en of überhaupt je aangekochte strips voldoende licht geven kan niet zomaar gezegd worden.
 
Ik heb sinds kort een TC421, ik Heb er vier led strips bij.
twee keer koud wit en een keer rgb en een keer warm wit.
heeft iemand voor deze een bestaande 24 uur instelling.
als ik de bestaande 24 uur instelling van internet haal, is het een verkeerde extensie.
ik Heb een juwel rio 180, is het beter om de bestaande verlichting. (Led buizen) te verwijderen.?

Hoi,

Een TC421, is dat soms een opvolger van de TC420 ? (of een tiepvoutje ? ) 😉

Ik heb een lichtschema, maar die ga ik waarschijnlijk aanpassen om de doodsimpele reden dat ik binnenkort de verlichting van onze Trigon 190 (hoek) ga veranderen.
Heb je bij je TC421 ( of TC420 😉 geen software gekregen om de controller te programmeren ? Ik namelijk wel, op een USB stick.

Onze bak heeft op de controller 2 strips, één warm-wit en een RGB.
Je vraagt of het beter is om dat de LED buizen te verwijderen, tja, ik weet het niet.
Sterker nog, ik ga juist de gewone T5 vervangen door LED versies, zodat ik 2 strips op de controller heb en 2 strips in de vorm van buisjes.
Mijn schema zal ik (proberen) als bestand toe te voegen, misschien heb je er iets aan, misschien ook niet.... :deal:
Het is een Word (Docx) en een Excel bestand ( xlsx) Kijk maar of je er iets mee kan....
 

Bijlagen

Een TC421, is dat soms een opvolger van de TC420 ? (of een tiepvoutje ? ) 😉
TC421 werkt op wifi (programmeerbaar met smartphone of tablet) je kan daar ook geen programma's in uploaden.
 
Yep, tijden kunnen ook alleen per 30 minuten ingesteld worden, niet per minuut zoals bij de 420
 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: hier ook droog en 19 graden
      Terug
      Bovenaan