Wat is er nieuw

Te veel garnalen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ronrijn
  • Startdatum Startdatum
R

ronrijn

Guest
Nog maar een half jaar geleden vroeg ik me af waardoor ik toch steeds bijna al mijn garnalen verloor, nou kan het verkeren en is nu mijn vraag kan het kwaad als je wel h��l erg veel garnalen hebt (ben wel van plan binnenkort wat te verkopen hoor)maar ben toch wel benieuwd naar wat jullie hierover kunnen vertellen.

Oh ja, ze zitten in een gezelschapsbak.

Ik heb het zelfde zo heb ik er nog enkele en dan weer honderden, en ik hoor van anderen vaak soortgelijke berichten. Ik verkoop niets en laat de natuur zijn gang gaan.

Ik heb op het garnalenforum gelezen dat 5 per liter een mooi aantal is en dat 10 per liter zo n beetje de max is.
Zelf heb ik zulke aantallen nog nooit gehad hoor.
mooi dat het nu dus veel beter gaat.

Dat zou betekenen dat als ik van 150 liter netto uit ga ik met 1500 aan mijn max. zit, nou zo veel zijn het er nou ook weer niet, denk dat ik dan geen groen van de planten meer zou zien en dat ik geen zwarte bodembedekking heb maar een rode, nee geintje maar zo ver zou ik het sowieso niet laten komen.

Bedankt John, en ja gelukkig goed nieuws wat dat betreft.

Hoornse genen in Alkmaars water schijnt idd een succesformule te zijn, hahaha 😀

Hahaha, nee gelukkig niet, denk dat mijn vissen dan massaal uit de bak springen.

Raad het juiste aantal en u wint een jaar lang gratis garnalenvoer zou een leuke actie zijn 😀

Hier nog een Ron uit Alkmaar 😉 En ik kan nog wel wat garnaaltjes gebruiken voor m'n Juwel 240, dus als je wat kwijt wilt, dan hoor ik het wel 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan