Ha Jeffry,
Ik heb een eerder antwoord maar weer even gekopieerd.
Ik zou geen blackmolly combineren met je bestand. Je huidige bewoners hebben zacht en zuur water nodig voor langedurige gezondheid. Blackmolly gedijt beter in basisch, hard water met een toevoeging van zout. Daarnaast kan de voortplanting erg hard gaan, waardoor je volle bak nog voller wordt. Zoals eerder aangehaald heb je meerdere soorten die zich beter voelen in grotere scholen dan je ze nu hebt. Lees even goed over de vissen die je hebt en pas de hoeveelheden daarop aan.
Als je je inleest zie je dat de tetras, corydoras, roodkopzalmen en botias liever met meer zitten. Verder zal je ontdekken dat botia en corydoras in een bak van dit formaat niet goed combineren met stresgevoelige antennebaarsjes.
Ook discusvissen zwemmen liever in een iets grotere groep en zeker in een aquarium van voldoende formaat. Literatuur zegt vanaf 1.50m, mijn ervaring is dat eigenlijk 2 meter al aan de krappe kant is voor een goede school als je natuurlijk gedrag wil zien.
Tot zover mijn inhoudelijke antwoord. Je vraagstelling doet vermoeden dat je niets gaat doen met dit antwoord. Je hebt bedacht wat je wilt en trekt je niets aan van de gezondheid van je vissen. Dus nog een tip, lees je goed in (via betrouwbare bronnen) vraag mensen met kennis om advies (nee, dat is lang niet altijd de persoon in de aquariumzaak die je vissen verkoopt). Heb je hier geen zin in, tijd voor of ga je er niets mee doen. Stop dan voor nu even met de hobby, wacht tot je wat ouder bent en meer verstand en verantwoordelijkheid hebt ontwikkeld en begin dan opnieuw met inlezen.
Kortom, je bestand is een zooitje, jij hebt geen benul waar je mee bezig bent en hebt onvoldoende cognitieve capaciteit iets te leren.
Haal je aquarium leeg, ga er wandelende takken in houden. Prima te combineren met allerlei playmobil dieren. Wordt volwassen, leer, verdiep je in de huisdieren die je wil houden en probeer het, met advies van mensen die weten waar ze het over hebben, opnieuw.