Wat is er nieuw

Tepratuur

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nielsmk
  • Startdatum Startdatum
N

Nielsmk

Guest
Ik heb de verwarming in de pomp. Hier zit een ruimte voor naast de pomp. Heeft dit invloed op de onderstellen temperatuur

Deze ruimte is daar speciaal voor gemaakt, als je bedoeld dat het mogelijk invloed kan hebben op de onderdelen van de pomp, nee dus, zolang je maar geen grotere verwarming neemt dan hier voor bedoeld is.
Even je andere post gelezen, nee dit heeft geen directe invloed, test de temperatuur aan de andere kant van de bak eens.

de termorstaat staat op 28 aan de andere kant is de temperatuur 25 ik dacht misschien om dat de verwarming in een compartimentstaat dat hij minder snel aanslaat

Mogelijk is de stroming in je bak niet juist, 28 graden zijn veelal voorbehouden aan discussen de meeste vissen willen koeler zitten, dus kijk eens naar je stroming.
Hoewel dat gelijk de vraag is wat voor visbestand je hebt.

momenteel alleen guppen hij staat op 28 omdat het in de bak 25 graden is. De stroming wordt veroorzaakt door de standaard pomp deze heeft een overloop en staat zo dat het oppervlakte water beweegt.

Het kan zijn natuurlijk dat je thermostaat een afwijking heeft..
Zal niet de eerste zijn...

Stroming kan je vrij makkelijk checken met iets als easy-life bacterie starter.
Is een soort zeoliet oplossing dat een melkachtige waas creeert, dit moet binnen mum van tijd door heel de bak verspreid zijn.

Opzich hebben guppen niet perse verwarming nodig voor zover mijn kennis gaat over guppen

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan