Ter Apel (NL)- TerrariumStunt


Nanoe

Well-known member
Lid geworden
1 februari 2014
Berichten
758
Locatie
Kockengen
Zijn er leden die ervaring hebben met terrariumstunt?
En zo ja, hoe is dat bevallen?

Er is namelijk niks te vinden op Google verder over dit bedrijf.
En ben er wel even benieuwd naar :)
 
heb er ook nog nooit van gehoord , zit dat in ter apel dan ?
 
Geen telefoonnummer op de website en ook geen adres. De algemene voorwaarden verwijzen alleen naar een kvk nummer en de disclaimer zegt "123". Verder een vrij kale webshop met minimale informatie, geen aanbiedingen niets. Het enige wat goed geregeld lijkt is het geld innen via de webshop.

Ik zou me daar niet aan wagen.
 
Hmm weer een nieuwe ster in de handel
Gezien ze geen adres gegevens telefoonnummer hebben staan/geven zou ik mijn verstand gebruiken en deze links laten liggen
 
We hebben bij een aantal zaken een offerte opgevraagd en ook bij hen.
Na wat heen en weer gemail een bedrag incl bezorgen gekregen.
Echter weet ik na een aantal mailtjes nog altijd niet hoe deze persoon heet.
Vind dat zelf vrij bijzonder. Zeker omdat we 50% als aanbetaling moeten betalen.
Vooral benieuwd of er hier ervaringen mee zijn.

Want mr Google levert geen resultaten op.

Het ontbreken van telefoonnummer ed hadden we al gezien.
Echter kan via mailcontact natuurlijk wel meer duidelijk worden, maar dat is in dit geval ook niet zo.
 
Echter weet ik na een aantal mailtjes nog altijd niet hoe deze persoon heet.
Vind dat zelf vrij bijzonder. Zeker omdat we 50% als aanbetaling moeten betalen.
Niet doen dus.
 
Adverteert ook veel op Marktplaats. Veel artikelen zijn van Aliexpress te herleiden.
 
heb er ook nog nooit van gehoord , zit dat in ter apel dan ?

Tja ik woon er niet heel ver vandaan maar heb nog nooit van deze zaak gehoord maar goed dat zegt opzich niets maar gelet op de summiere info op de site zou ik uitkijken naar een andere leverancier.
 
Tja ik woon er niet heel ver vandaan maar heb nog nooit van deze zaak gehoord maar goed dat zegt opzich niets maar gelet op de summiere info op de site zou ik uitkijken naar een andere leverancier.

Daar zijn we nu dus ook mee bezig ;)

Blijft toch vreemd als je er ineens achter komt dat er vrijwel niks te vinden is over deze persoon.
 
Het lijkt mij gewoon een simpel internet bedrijfje die spul koopt en weer verkoopt. Wellicht zoals eerder genoemd uit China. Die hebben helemaal geen winkel.

Op zich niets mis mee maar als er geen manier is om contact te zoeken mocht er ergens iets mis gaan dan zou ik het risico niet nemen. Ik denk dan dat het niet voor niets is dat ze geen adres of telefoonnummer publiceren en bij problemen gewoon niet thuis geven.
 
Ik zou daar geen terrarium bestellen communicatie is daar echt 0,0. Als ze je een mail terug sturen doen ze niet eens moeite om een fatsoenlijke mail te schrijven ze laten je niks weten van updates etc. Ik heb zelf 1 maand lopen mailen om achter informatie te komen en heb zelfs later in gelderland mijn terrarium opgehaald.
 

Terug
Bovenaan