In memoriam Ton Hageraats


AF-Beheer

Beheerder
Forumleiding
AquaForum Donateur
Lid geworden
22 april 2003
Berichten
3,077
Beste leden,
Vorige week liet Ton ons al weten ernstig ziek te zijn en te zijn uitbehandeld. Zelf had hij de hoop nog een aantal maanden van het leven te kunnen en mogen genieten.
Vanmorgen bereikte ons echter het nieuws dat Ton afgelopen zaterdag is overleden. Wij hebben hem als een fijne collega ervaren die met veel plezier en inzet zich voor het AF heeft ingezet. Ton had vaak een vrolijke noot en was altijd bereid om iemand te helpen.
Wij willen hem dan ook bedanken voor de jarenlange inzet en wensen de familie heel veel sterkte toe met het verlies.

TH.jpg
(foto afkomstig van Facebook)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jeetje, dat is voor mij totaal onverwacht! Gecondoleerd, heel veel sterkte voor zijn familie en vrienden en al zijn vrienden hier op het forum!
 
Zo dat is wel heel hard gegaan..

Heel veel sterkte toegewenst aan zijn familie en vrienden.
 
Wow dat is opeens wel heel erg snel gegaan. Wat vreselijk heftig. Heel erg veel sterkte gewenst voor iedereen die hem kende en natuurlijk zijn nabestaanden.
 
Wat een verschrikkelijk nieuws.

Heel veel sterkte gewenst voor familie en vrienden.

Ik zal hem missen op het Forum
 
Dit komt als een donderslag bij heldere hemel :eek:
Zo snel totaal niet verwacht :cry: :cry: ook Ton zelf niet.:cry::cry:
Tegen de familie en vrienden kan ik alleen maar zeggen gecondoleerd en veel sterkte in deze moeilijke tijd.
 
Zo dat is heftig nieuws, dit had niemand aan zien komen zo snel, heel heftig, mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden en wens hun vooral veel kracht toe in deze moeilijke tijd
 
Wat is het toch snel gegaan, onvoorstelbaar, onverwacht. Ik wens zijn naasten, en iedereen die hem en hen persoonlijke kent heel veel kracht toe. Sterkte.
 

Gecondoleerd met het verlies. En heel veel sterkte voor de nabestaanden.
 
Wat onverwachts en verdrietig nieuws dit.. Heel veel sterkte voor de nabestaanden!
 
Sterkte voor de familie en vrienden van Ton .
De goedlachse man waarmee ik samen op AF stand van Vivarium mocht staan .
Altijd bereid om iemand te helpen in al zijn mogelijkheden .
Ton , ik ga je missen !!
 
Wist niet eens dat ton ziek was :eek:
Komt dus als een hele nare verassing binnen hier :(

ook hier zal ton gemist worden.
Ik weet niet of zijn familie dit ooit leest, maar gecondoleerd en veel sterkte met het verlies.
 
Gecondoleerd met dit verlies.

Heel veel sterkte aan alle nabestaanden.

Meer woorden heb ik even niet meer...
 
Ja, het was hier enorm schrikken, wij wisten het ook nog maar heel kort, vorige week een diagnose en prognose van ongeveer 6 maanden, dus dat is nogal wat.
Vanuit team beheer is er inmiddels contact met zijn familie. Indien van toepassing zullen we hier nadere informatie plaatsen.
 
Gecondoleerd familie en vrienden. Sterkte in deze moeilijke tijd.
 
Dat is een schokkend bericht, volledig onverwacht......

Heel veel sterkte voor allen die hem lief en dierbaar zijn, maar ook voor alle nabestaanden. Ook hier zullen we hem zeker missen
 
Dit komt hard binnen... :cry:
Vaarwel Ton, het AF zal nooit meer hetzelfde zijn zonder jou...

Sterkte aan iedereen die dit verlies moet verwerken.


Ik hoop ook oprecht dat zijn vissen en bak een nieuwe thuis vinden zodat zijn passie wordt gekoesterd en verder gezet!
 
Wat een ongelofelijk verdrietig nieuws.
Veel sterkte aan iedereen die hem lief had.
Ik zal onze vriendelijke, geduldige en opgewekte maar vooral humorvolle beheerder heel erg missen.
 
Ik hoop ook oprecht dat zijn vissen en bak een nieuwe thuis vinden zodat zijn passie wordt gekoesterd en verder gezet!
Voor de grote bak met Manen heb ik een lid gevonden die deze wil overnemen en dat gaat rond het weekend gebeuren. Ik denk dat we binnenkort deze bak van Ton wel in een fotoalbum van een van de leden zullen zien.
 
Dat is wel erg snel gegaan...
Veel sterkte aan de familie en vrienden
 

Terug
Bovenaan