In memoriam Ton Hageraats


😔 Wat een verdrietig nieuws. Ook ik hoor nu pas dat hij überhaupt ziek was. Veel sterkte gewenst aan de nabestaanden. Tot ooit, Ton.
 
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de nabestaanden.
 
Jeetje. Dit is inderdaad heel snel gegaan. Heftig nieuws. Gecondoleerd aan de nabestaande.
 
Gecondoleerd. Ik wens de nabestaanden veel sterkte.
 
Wauw, eh... Jemig. Ofzo.
Hoe moet je hier nou op reageren?

Gecondoleerd.
 
Ton heeft zeer veel voor het forum gedaan en voor de AFstand. Het is inderdaad zeer snel gegaan vanaf het moment dat hij het aangaf. Ik zal hem heel erg gaan missen, hier en op het Vivarium.
Gecondoleerd familie en vrienden.
 
Ik kan me de dag dat Ton Beheerder werd nog herinneren als de dag van gister. Vanaf dat moment hebben we altijd heel fijn samengewerkt en na al die lange jaren was hij meer dan alleen een collega.
Ik kreeg zo n 2 weken geleden het bericht van zijn ziekte en hij hoopte nog een half jaar te hebben maar dat mocht niet zo zijn jammer genoeg. Ton was altijd bereid om iemand te helpen en had ook vaak een vrolijke noot.
Een lijdensweg is hem gelukkig nu bespaard gebleven maar vergeten zal ik hem nooit. Rust zacht Ton en van bovenaf kijk je vast nog mee op het forum. Je was een fijne collega en vriend.
Ik heb direct contact met de nabestaanden maar ondanks dat wil ik hen en al alle bekenden van hem veel sterkte wensen in deze moeilijke tijden.
 
Laatst bewerkt:
Voor de leden die graag nog een kaartje willen sturen is daar in overleg met de nabestaanden de mogelijkheid voor om dit te doen tot 1 oktober 2021.
Het is dan ook mogelijk om een kaartje te sturen naar onderstaand adres:

Fam. Bakvis
tav Ton Hageraats
Keizerskroon 30
1619XL Andijk

De uitvaart zal aanstaande vrijdagmiddag plaatsvinden.
 
Mijn oprechte deelneming, veel sterkte en wijsheid toegewenst aan alle betrokkenen
 
Wat treurig zeg. Hele aardige man die ik op de laatste normale Vivariumbeurs nog heb gesproken. Triest dat het zo voor die beste man heeft moeten aflopen.

gecondoleerd voor alle nabestaanden en vrienden.
 
Wat is het leven soms oneerlijk . Sterkte aan de nabestaanden. ⭐️
 
Net als de rest van de leden, schrik ook ik hiervan. Ik lees dus net dat Ton terminaal ziek bleek te zijn. Ik wens het team van AF en z'n naasten veel sterkte toe in het dragen hiervan. Ik ga je missen op het Vivarium, Ton.
 
Ik heb Ton niet gekend (daarvoor zat ik te kort / te weinig op het forum), maar weet helaas wat het is om iemand plots te verliezen.
Wens de naasten veel kracht en sterkte toe!
 
Gecondoleerd! En heel veel sterkte aan de familie en vrienden.
 
Dat is toch behoorlijk onverwacht. Heel veel sterkte toegewenst voor zijn naasten.
 
Nieuw op t forum, maar toch veel sterkte aan familie en vrienden bij dit verlies.
 
En weer komt er een einde aan een tijdperk......Het is heel erg verdrietig om op deze manier mensen die je kent en liefhebt te moeten verliezen. En zoals zo vaak staan we machteloos tegenover de dood, heel veel sterkte en steun aan elkaar voor de familie en vrienden van deze fijne mens....Requiescat in pace!!
 
Wat een (voor mij) onverwacht en zeer verdrietig nieuws 😢 Ik kende hem alleen via het forum en chat, maar gesprekken en/of discussies met hem waren altijd bijzonder prettig en in zijn antwoorden of feedback was hij ook altijd behulpzaam en nooit (ver)oordelend. Hij zal hier zeker gemist worden. Ik wens zijn familie en virenden heeft veel sterkte toe in deze verdrietige tijd.
 
Ik kende Ton niet maar had wel begrepen dat hij een van de dene was die dit forum vorm heeft gegeven en veel gedaan heeft voor dit forum. Altijd triest om te lezen als iemand te vroeg afscheid moet nemen. Sterkte aan een ieder die hem kende.
 

Terug
Bovenaan