Terug van weg geweest


A

Annezzz

Guest
Hé allemaal,

Heb jaren lang verschillende bakken gehad en ook al op dit forum gezeten. Het aquarium virus begon met een vissenkom en guppies die elke keer na een waterwissel dood neervielen (hele kom met nieuw koud water ). Daarna is er al snel een juwel 60 cm gekomen. Daarna heb ik een 250 cm gezelschapsspel bak gehad en 10 kleine aqua met diverse soorten garnalen (bloody Mary, Taiwan bee, pinto, ed)

Helaas door hernia klachten kon ik m’n bakken niet zelf meer onderhouden (schoonmaken, waterwissels) dus uit frustratie weg gedaan.

Nu begint het toch weer te kriebelen (man lief krijgt er een punthoofd van ). Wil het liefst een 120/150 cm bak. Ben me aan het oriënteren wat erin moet komen. In ieder geval bloody Mary garnalen. Deel van m’n bodem wordt grind, deel zand (heb ik nog niet eerder gehad).

Ik heb geen haast dit keer, wil goed voorbereid starten om een mooi aquarium te maken met een bestand er in wat klopt. Er zullen dus zo nu en dan wel wat vragen van mijn kant komen.

Groetjes, Anne
 
Welkom hier!

Heb zelf ook behoorlijk wat last van mijn lijf en ervaar dat het voor mij veel makkelijker is om 10 kleine garnalen bakjes bij te houden dan 1 grote.
 

Terug
Bovenaan