Wat is er nieuw

Terug van weggeweest.

Mandykuh

Well-known member
Lid geworden
5 november 2012
Hey allemaal,

Na vele bakken gehad te hebben en alles na diverse jaren alles weggedaan. Toch maar besloten om kleine bak terug op te zetten.
Dus ik ben terug van weggeweest 😃

Superfish quadro 70 pro.
Draait pas 1 dag en nog niet duidelijk wat ik precies wil qua welke garnalen en of ik er nano visjes bij doe. Ook qua inrichting nog geen idee.

Wel komt een nog een CO2 systeem in.
Ph verlagende bodem zit er al in.

Bijlagen

• IMG-20241222-WA0005.jpeg
    IMG-20241222-WA0005.jpeg
    242.8 KB · Weergaven: 11
Welkom terug, het blijft kriebelen he dat Aquarium virus ! :Dk

Welkom terug, het blijft kriebelen he dat Aquarium virus ! :Dk
Ja haha. Ooit hoop ik een zeer aquarium op te zetten maar voor nu terug garnaaltjes helemaal prima.

Welkom terug op het AF. En ik neem aan dat je een zeeaquarium bedoeld ipv zeer? 😉

Leuk bakkie heb je aangeschaft! Welkom terug in de hobby en helaas bestaat er zoals je inmiddels weet geen vaccin tegen het aquarium virus. Maar het aquarium kan wel werken als een soort van medicijn. Rustgevend, uren van genieten.

Welkom terug bij de club.

Welkom terug op het AF. En ik neem aan dat je een zeeaquarium bedoeld ipv zeer? 😉
Ja haha soms lijdt mijn telefoon een eigen leven 😉 automatische correctie.

Leuk bakkie heb je aangeschaft! Welkom terug in de hobby en helaas bestaat er zoals je inmiddels weet geen vaccin tegen het aquarium virus. Maar het aquarium kan wel werken als een soort van medicijn. Rustgevend, uren van genieten.
Dat klopt maar 3 bakken was net iets teveel. 2 nano cube bakken en een rio 450 (bijna 15jaar) ik was er ook wel even klaar mee.
Nu lekker op het gemak rondkijken en kijken wat er veranderd is in de afgelopen 4 jaar.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan