Wat is er nieuw

Tetra nano van Christine86

Christine86

Well-known member
Lid geworden
30 december 2012
Ik heb naast de rio 180 ook al een tijdje een nano aquarium van tetra staan, de afmetingen hiervan zijn 35x35x25 en er zit een klein t5 buisje in.

updatechristinetetra1.jpg

Net als in de rio 180 moet alleen de voorkant nog wat beplant worden, dit hoop ik later deze week te kunnen doen. Die witte troep in de rechterhoek is een voertabletje wat uit elkaar gevallen is.

Leuk bakje. Die lotus zul je wel in toom moeten houden voordat het aquarium dicht groeit. Maar met wat snoeiwerk moet ie wel leuk worden in zo'n klein bakje denk ik..

Geert80 zei:
Leuk bakje. Die lotus zul je wel in toom moeten houden voordat het aquarium dicht groeit. Maar met wat snoeiwerk moet ie wel leuk worden in zo'n klein bakje denk ik..
die lotus is een stekje van de grote lotus uit mn Rio 180, heb em als experiment in dit aquarium gezet en hij blijft het goed doen gelukkig

Ook in dit aquarium wat van de nieuwe plantjes neergezet. Heel benieuwd in welk aquarium ze beter gaan groeien, in deze of de rio 180.

updatechristinetetra2.jpg

Ook dit aquarium ga ik helaas weg doen omdat ik er geen tijd meer voor heb. Zie het ''aangeboden'' topic voor meer info.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan