Wat is er nieuw

Tetra Verwarming ProLine

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zora
  • Startdatum Startdatum
Z

Zora

Guest
Wie heeft er ervaring met deze serie van Tetra?

Tetra Verwarming ProLine.

223945_0_82_62659_tetra_heizer_proline_50_2_1.jpg

Hij is er in de webshop die ik zag, in drie sterktes.

-20 tot 60 liter

-150 tot 225 liter

-300 tot 400 liter

Echter als ik op Google verder zoek, is hij in meer sterktes te verkrijgen, alleen niet op die website waar ik het zag.

Mijn aquarium is 55 liter ( Aqua 60 ).
Ik ga er vanuit dat die 55 liter is tenminste.

Trekt de verwarming van 20 tot 60 liter het wel als ik die kies voor mijn Aqua 60?
Het is net op het nippertje denk ik?

Graag hoor ik ook ervaringen met dit product.

Niemand ervaring hiermee?

Wil hem denk ik kopen, maar zou graag willen weten of hij geschikt is voor mijn bakje ( Aqua 60) en of hij het water goed op temperatuur houdt.

Dus niet dat je hem hoger moet zetten dan de ingestelde temperatuur omdat hij het anders niet bij kan houden.

Ken deze niet,maar ligt eraan hoe die gebruikt word.
Staat het aquarium in de woonkamer van 21 graden en wil je het aquarium op 24 hebben dan zal de kleine prima zijn.
Heb je het aquarium ergens staan waar het maar 15 graden is en je wil het 26 hebben dan zou ik de grotere nemen

Ik heb deze verwarming in gebruik in ondere andere Aquafish65 en 3 kleine Nano aquariums.
Heb dus alleen de kleinste in vermogen aangeschaft en heb er dus 4 in gebruik.
Ben erg tevreden over en de dunne model maakt het ideaal dat het nauwelijks opvalt in een aquarium.
Schakelt automatisch uit tijdens het verversen van het water, is op de graad nauwkeurig en heb 1 exemplaar op de vloer laten vallen maar geen breuk geconstateerd en gebruik ook deze exemplaar nog steeds.
De verwarming is gevallen op een houten vloer maar volgens instructieboekje is het ook bestand in een stenen vloer tegen breuk.
Voor mij is de reden dat ik het heb aangeschaft omdat er geen glas is verwerkt, alleen kunststof.

Succes ermee.

Henk P.

Voor de Aqua 60 zou ik dan kiezen voor die van 20 tot 60 liter.
( Dus de Heater 50 Pro-line ).

Die red dat wel toch?

De temperatuur stel ik dan in op 24 graden.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan