Wat is er nieuw

Tetratec 600 met kapotte rotor

• Onderwerp starter Onderwerp starter Annettewie
  • Startdatum Startdatum
A

Annettewie

Guest
Hoe kan je de rotor compleet uit de tetratec halen, terwijl de magneet is achtergebleven? Het staafje is eruit, de rest van de onderdelen dus niet. Wie heeft er een oplossing? Nieuwe rotor wordt aangeschaft, maar dan zullen toch eerst de stukjes eruit moeten. De schroeven van het motorhuis zitten muurvast.

Maak een L met stukje draad, wat je onder de magneet steekt. trek ze dan er uit.
Delen magneet kan je met secondenlijm weer aan elkaar plakken.

Misschien kun je zo'n tang er in steken indien je die hebt?:

tGt4w4FO4X02F69_gIdR1iTe6Ft2dzcH.jpeg

Ja, das een goeie. En heb je ook een idee voor het plastic zwarte dopje dat er ook heel diep inzit?

ja, die heb ik wel ja. Eens proberen...En het zwarte plastic dopje?
De schroeven van het motorhuis zitten heel erg vast. En misschien ook niet verstandig om los te draaien..Ik denk dat ik de leverancier maar eens laat prutten..

Dat is van rubber/plastic, misschien kun je er met een naald inprikken en hem er zo uit trekken?

Waarom zou je het motorhuis open willen schroeven? Wanneer je de rotor eruit hebt kun je toch de nieuwe erin doen?

Aan het uiteinde van het witte staafje zit een zwart plastic dopje dat normaal gesproken mee eruit komt. Nu zit dat vast onderin.

Dat is het rubber lagertje, kan je laten zitten, steek je straks de as zo weer in.
Anders lange 8-9 cm dunne schroef 2-3 slagen indraaien, en eruit trekken.

Die tang is niet goed, probeer met splintertangetje. zal betr gaan.

Dank dank. Het is al gelukt. De volgende ochtend... kwam het gehele ding mee eruit.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan