Wat is er nieuw

Tetratec Ex 400 waar te koop?

peterdenhaag53

Well-known member
Lid geworden
29 april 2011
Leeftijd
71
Beste mensen, ik zoek voor mijn home 60 een Tetratec Ex 400 filter.

Kom op internet alleen maar de Tetratec Ex 600 tegen als kleinste Tetratec.
En als ik een linkje naar de 400 tegenkom is het daar niet (meer) leverbaar.

Dus mijn vraag is : wie weet waar dat filter wel leverbaar is?

Graag geen (goedbedoelde)!adviezen over andere filters, aangezien ik dit specifieke filter wil hebben.

volgen mij word die niet meer gemaakt, op de site van tetra staat die ook niet meer, de 600 die er nog wel is had ik op mijn 60 bakje draaien.

Edit: niet goed gekeken hij wordt nog wel vermeld op de site exuses!

Bedankt Marcello.

Naar aanleiding van jouw opmerking ook even op de nederlandse site van Tetra gekeken en daar staat de 400 niet op, dus zal wel kloppen dat hij niet meer gemaakt wordt.
Heb ze maar even een mailtje gestuurd.

Misschien weet iemand hem nog "ergens" te koop.

Heb er nog een voor je gevonden

tetratec 400

2 probleempjes
- in principe geen verzending naar nederland , mogelijk nog te overleggen met verkoper

- tetratec 600 is 10 euro goedkoper .

misschien de kleine JBL filter wat voor je ?

Mvg
Kees

peterdenhaag53 zei:
Bedankt Marcello.

Naar aanleiding van jouw opmerking ook even op de nederlandse site van Tetra gekeken en daar staat de 400 niet op, dus zal wel kloppen dat hij niet meer gemaakt wordt.

Er staan nog een twee op marktplaats.

Tempest67 zei:
Heb er nog een voor je gevonden

tetratec 400

2 probleempjes
- in principe geen verzending naar nederland , mogelijk nog te overleggen met verkoper

- tetratec 600 is 10 euro goedkoper .

misschien de kleine JBL filter wat voor je ?

Mvg
Kees

Dank je Kees, heb de verkoper een mailtje gestuurd of die hem toch naar nederland kan/wil opsturen.

Die 600 zou kunnen, maar dan moet ik hem afknijpen en dat wil ik nooit doen met filters.

JBL heb ik al naar gekeken...njahhhh weet het nog zo niet 😉

Rik Broekhuis zei:
peterdenhaag53 zei:
Bedankt Marcello.

Er staan nog een twee op marktplaats.

Dank je Rik...eentje was in Rijswijk, heel dichtbij. Heb �30 geboden.

Top.

Mooi dit forum 🙂

Laatst heb ik via een webshop nog een nieuwe weten te scoren. Na mijn bestelling was die pagina ook weg dus waarschijnlijk was dat ook daar de aller-aller-allerlaatste. :koud:

Als je ervan af wil geef je maar een gil 🙄

waar ga je hem opzetten? Peter?

bedenk wel ,eenmaal verzadigt komt er minder door,he.

Ja, dan is de 600 wel wat zwaar,ja.
Heb ik ook nog staan, weinig gebruikt.
De adapter zit er nogal strak in, denk te dikke rubber ringen.

Heb zelf de ecco op 60 l.

Bevalt die ecco jou ,Bertus en welk type heb jij op de 60 l ?

Ja, hoor, ik heb ze met 2 bakjes, 3 bakjes, en met 4 . er staat er nog 1 voor reserve 4 bakjes.

OP de 60 l staat een 2 baks. .

Okee!

Krijg net al een reactie van MP vanuit Rijswijk. Heeft mijn bod van �30 op de tetratec ex 400 geaccepteerd. Morguh effe ophalen op het fietsjuh 🙂

Bertus zei:

Zeker.

Blijkt nu pas in Delft te wonen , dus vriendin met auto effe vragen of ze wil rijden in ruil voor koffie met gebak. Nog gezelliger ook 😉

peterdenhaag53 zei:
Okee!

Krijg net al een reactie van MP vanuit Rijswijk. Heeft mijn bod van �30 op de tetratec ex 400 geaccepteerd. Morguh effe ophalen op het fietsjuh 🙂

Top!

peterdenhaag53 zei:
Okee!

Dat is een hele nette prijs :thumbs:

Ja stond een bod van �20 en ik deed er maar gelijk een tientjuh bij. Vind het ook een schappelijk prijsje.

Mede dankzij de tips hier toch aan de tetratec ex 400 kunnen komen. Fijn. Binnenkort op mijn 60 liter plaatsen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan