Wat is er nieuw

Teveel plantenvoeding

• Onderwerp starter Onderwerp starter Harry dusseljee
  • Startdatum Startdatum
H

Harry dusseljee

Guest
Hallo mijn vraag is kan teveel plantenvoeding voor korte tijd kwaad voor vissen??

Ben vergeten 1 keer de kast op slot tedoen en ja

Mijn dochtertje dacht vorige week dat de plantjes en vissen meer eten moesten hebben in onze 60 cm bak dus resultaat 150 ml easy life profito planten voeding 200 ml aan vlokken en een vracht voeder tabletten in de bak dus bak was zeeeeer smerig alles schoon wezen maken nu heb ik 2 neon tetra 1 met wit op de kop en onder aan de staat en andere bult aan de zijkant wel zelfde kleur als vissie zelf en lijkt anders te zwemmen

Sorry als ik even moest lachen, maar ik zie je dochter al aan de gang gaan.🙂 😳

Opzich kunnen de stoffen naar mijn idee geen kwaad, doch de vervuiling zal het water en de vissen geen goed gedaan hebben, nog even stevig blijven verversen om alles er weer uit te krijgen en de bodem goed blijven afzuigen, vergeet ook je filter niet om het materiaal goed maar voorzichtig te reinigen.

Misschien kan je even een foto van de betreffende vissen plaatsen om wat te verduidelijken.

Zal proberen foto van ze te krijgen

Bak zelf heb ik de zelfde morgen nog helemaal leeggehaald en alles gereinigd zit in middels ook andere binnenfilter in en heb easy life filter medium toegevoegd op aan raden van iemand

De vis met de bult

20161105_125225.jpg

Oke zal ik dat doen en enig idee met die vervormde vis?

Anders gaat ie er gewoon uit zijn 2 neontjes wil niet dat me andere vissies ziek worden namelijk

De vis zelf laat ik aan mensen over die er meer verstand van hebben, hoewel ik zelf betwijfel of het door de situatie komt.

Okee bedankt ik weet het ook niet kan ook van de vis zelf zijn natuurlijk waar ik deze weg heb had ik ook 5 zebra danio gehaald zijn al 2 dood maar ook dat kan weer los der van staan

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan