1. Een bezoek aan onderstaande sponsors houdt deze deze snelle server in stand. Dank voor uw support!

Thorichthys pasionis "Laguna Noh"

Discussie in 'Cichliden: Amerikaans' gestart door Rob Olivier, 2 jan 2017.

Aangepast zoeken
View Users: View Users
  1. Sanneke80

Sanneke80

Lid geworden:
    6 jan 2016
    Wouw! Wat een prachtige foto! :smitten:

2. Waterbewoner

Waterbewoner

Lid geworden:
    5 okt 2015
    Leuk zeg zo snel jongen nou gefeliciteerd.

3. Rob Olivier

Rob Olivier

Lid geworden:
    10 okt 2016
    Helaas heb ik afstand moeten doen van deze prachtige vissen. Het is een heel verhaal maar uiteindelijk komt het erop neer dat het mannetje van het stel met de jongen alle andere vissen begon aan te vallen. Dat bleef niet bij het normale imponeergedrag en schijnaanvallen, er vielen gewonden bij. Hij claimde de hele bak als zijn territorium ondanks de voldoende aanwezige schuilplaatsen en zichtblokkers. Op het laatst moest zelfs zijn "eigen" vrouwtje die de jongen nog bewaakte eraan geloven. Voor mij reden genoeg dit project maar zo snel mogelijk te vergeten en ik ga me richten op wat vredelievender soorten (waarover later vandaag of morgen meer in een ander topic). Even geen cichliden meer. Maar ik wil jullie een paar foto's die ik nog had liggen niet onthouden. :)

Thorichthys pasionis-20170207-1b.jpg

Thorichthys pasionis-20170215-2.jpg

Thorichthys pasionis-20170209-2.jpg

Thorichthys pasionis-20170209-1.jpg

Thorichthys pasionis-20170123-2b.jpg

4. Seabait

Seabait

Lid geworden:
    11 dec 2011
    Wat een bizar mooie foto's en jammer dat het niet ging in je bak die overigens ook heel mooi is.
    Blijft de inrichting zo of ga je die ook veranderen?

5. Rob Olivier

Rob Olivier

Lid geworden:
    10 okt 2016
    Dank je voor het compliment! De inrichting is in zoverre hetzelfde gebleven dat het kienhout op dezelfde plaats is blijven staan en de basis van de stenen ook. Ik heb er wel flink wat stenen uitgehaald. Efin kijk maar hier: https://www.aquaforum.nl/threads/robs-fotohoekje.99956/

6. DdV

DdV

Lid geworden:
    14 sep 2016
    Knap hoor, een prachtige bak en geweldige foto's. Jammer dat het project mislukt is, ben benieuwd naar het je je bak nu verder zult vullen.

Aangepast zoeken