I ikbenFrits Guest 8 oktober 2017 #1 Tijdelijke opvang vanwege hoge nood. Maar wat is dit voor een visje?
Fozzy Well-known member AquaForum Donateur Lid geworden 3 januari 2009 Berichten 18,882 Leeftijd 64 Locatie Bergentheim 8 oktober 2017 #2 Synodontis Njassae
RichD1011 Well-known member Lid geworden 3 december 2015 Berichten 9,539 Leeftijd 30 Locatie Driebergen 8 oktober 2017 #4 iig een synodontis. die bodem waar ze opzitten zullen ze niet fijn vinden, zou een goed tehuis voor ze zoeken. iemand met een tanganyika of hoogstens een malawibak dus 🙂
iig een synodontis. die bodem waar ze opzitten zullen ze niet fijn vinden, zou een goed tehuis voor ze zoeken. iemand met een tanganyika of hoogstens een malawibak dus 🙂
Topicstarter Topicstarter I ikbenFrits Guest 8 oktober 2017 #5 ja deze blijft ook niet in mijn bak. haar aquarium was kapot en ze zocht een opvang, ik heb wel eventjes tijd, maar geen weken.
ja deze blijft ook niet in mijn bak. haar aquarium was kapot en ze zocht een opvang, ik heb wel eventjes tijd, maar geen weken.