Wat is er nieuw

Tipje: 40liter aquarium voor spotprijsje!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Freakin2
  • Startdatum Startdatum
F

Freakin2

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nog niet zo lang lid op dit forum en ik hoop dat jullie mijn tip waarderen..

Bij Hornbach (in Breda) heb ik vandaag een 40 liter aqauriumpje gekocht voor de kweek en/of garnalen.

Het gaat om dit model: http://www.zooplus.de/shop/aquaristik/a ... ein/357910 (sorry Duitse site).

8vmuhShHUq6h8NPEWO8d2xlkTkjF94fj.png

Het aquarium wordt geleverd met ledverlichting, simpel pompje, verwarming en filter elementen. Je bent dus redelijk snel klaar.

De prijs van dit leuke bakkie is momenteel met 50% korting te verkrijgen voor slechts zo'n 33 euro (normaal 69 euro).

Hey, het is geen dure Juwel bak of een ander luxe model, maar voor dit geld kon ik hem niet laten liggen!

Er stonden er nog zo'n 15 (in zowel wit als zwart).

Doe er je voordeel mee 🙂

Groet,
Freak

Mooi bakje,bedankt voor de tip!
Zou bijna naar de Hornbach rijden maar is helaas wat te ver vanaf hier.

Bedankt voor de tip!
Zaterdag even kijken, helaas lukt het niet eerder.

Ben eigenlijk niet zo blij met deze tip.... zit nu al de hele tijd te denken om toch morgen naar Breda te kachelen,ben gek op koopjes en wil ook van dat zwarte zand van hun!
Gaat weer geld kosten! 😉

Haha sorry!

Het grappige is dat het personeel daar vertelde dat ze ook allemaal zo'n aquariumpje willen kopen omdat ze die prijs ook top vinden.

Ik heb toevallig ook een zak zwart grind meegenomen

NOg 1? Bakje erin, ik er uit.
Nee,dank je.
Vind het trouwens ondingen.
Tot hoe ver vul je hem?
Plantje verzetten,arm erin, water op de vloer.

Seabait zei:
Ben eigenlijk niet zo blij met deze tip.... zit nu al de hele tijd te denken om toch morgen naar Breda te kachelen,ben gek op koopjes en wil ook van dat zwarte zand van hun!
Gaat weer geld kosten! 😉

Heb ik nog een tip voor je John en die is helemaal gratis 😀.
ik weet uit ervaring dat dat fijne zwarte grint wat je denk ik bedoeld vaak is uitverkocht of dat er maar een klein aantal zakjes nog op voorraad zijn.
Wellicht handig om eerst ze even te bellen voordat je voor niks heen gaat rijden.

Tenzij je toch gaat ivm dat bakje natuurlijk 😉.

Zal er nog eens een nachtje over slapen maar gaat zeker eerst een telefoontje aan vooraf om zeker te zijn dat ik niet voor niks het mooie Zeeland verlaat 😉
Iig bedankt John.

Is trouwens bij zo goed als alle kleine bakjes Bertus,moet hier van de aqua40's en zelfs de 60cm ook eerst wat water uithalen voor ik er met m'n gespierde arm in kan.
Anders loopt het idd over.

Graag gedaan. Mocht je in zo n geval toch ooit voor niks Zeeland moeten verlaten dan ben je van harte welkom in het nog mooiere Groningen hoor 😉.

Update : er staan er nu nog drie voor dat spotprijsje!! (alleen wit)
Waren er eerst vier maar ik liep er langs en kon me niet inhouden...(had eigenlijk alleen wat kippenvoer nodig)

Seabait zei:
Zal er nog eens een nachtje over slapen maar gaat zeker eerst een telefoontje aan vooraf om zeker te zijn dat ik niet voor niks het mooie Zeeland verlaat 😉
Iig bedankt John.

Is trouwens bij zo goed als alle kleine bakjes Bertus,moet hier van de aqua40's en zelfs de 60cm ook eerst wat water uithalen voor ik er met m'n gespierde arm in kan.
Anders loopt het idd over.

Hoef ik niet.
http://link.marktplaats.nl/a1014700663

Knap als je daar het binnenfilter mee uit de bak krijgt! 😉

Die zitten bij mij bovenin,hoef ik niet in de bak te zijn.

Ik heb er nog niet zo goed naar gekeken, maar is het ook bij deze verstandig om het binnenfilter er dus uit te slopen? Ivm garnaaltjes die anders vermalen worden etc?

Ik heb geen idee hoe het precies zit bij het filter.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan