tips en suggesties


N

niek260

Guest
Hallo ,

Ik heb zonet een Juwel vision 260 gekocht
En het zou een plantenbak moeten worden ,
Co2 systeem is aanwezig . Graag had ik van jullie wat suggesties gehad kwa bodembedekking & planten om een mooi geheel te vormen . Hopelijk tot snel ! Mvg
 
Welkom,Niek,op het aF.

Ga eerst eens bedenken welke vissen je in gedachte had.
Koop daar je planten naar.

Doe er of een zandbodem in of aquarium grint. 2 mm.
Zet er snelgroeiers in,om het water te verbeteren.

Wil het voor je opzoeken!!!!!!,maar wil je meerdere aquariums zien, ga naar Google afbeeldingen.
Vul in ,,Juwel vision 260..
En ga eens rondkijken,idee-en zat.
 
Juwel Vision 260 van Bas1989 staat er ook bij.
 
Zal ik zeker eens doen :)
Kwa vissen heb ik nog niet echt een idee ik had vroeger altijd guppen en platy's enz 2 visjes die mij altijd wel hebben aangesproken zijn de corrydora en de neon/kardinaal neon tetra verder nog niet echt wat gevonden , ik weet dat corry's wel van zand houden maar hebben ze liever wit / geelkleurig / zwart zand kwa inval met het licht ?
En kan je me wat soorten planten geven waar je zelf goeie ervaringen mee hebt ?
Grtj
 
Ik heb zelf 2 Bleheri ,s in de 1.20 m
WEl groot ,maar uitstekende schuilplaatsen voor de vissen.

Maar,kijk eerst rond,bij andere bakken,om idee op te doen.

Corry,s doen het ook op fijn grint.
Zou geen wit of zwart nemen, beetje neutrale kleur.
 
Oke ik dacht zelf eerder aan zwart omdat de bak zelf zo van dat licht hout is en ik dacht dat het wat eenkleurig zou worden .
& ik ga die is even opzoeken bertus kijken of het wat intressants is :)
 
Ik vind die wel nog wat hebben bertus voor de filter wat wegtesteken ofzoiets . & mark dat lijkt me wel intressant , ik ga binnekort eens naar poison d'or weet niet of je dat kent ? Maar ben eerst opzoek naar een betaalbare mooie achtergrond maar heb nog niet echt wat gevonden :/
 
niek260 zei:
ik ga binnekort eens naar poison d'or weet niet of je dat kent ?

Als ik zo kijk naar de webshop hebben die een enorm assortiment.. ook aan bodemmateriaal, ziet er goed uit.
 

Terug
Bovenaan