Tips voor nieuw Nano Aquarium


Akwarium

Well-known member
Lid geworden
21 juli 2019
Berichten
1,569
Leeftijd
34
Momenteel heb ik een 50 x 25 x 30 bakje dat zeker 15 jaar oud is, en dat is te zien, er zitten doffe vlekken in het glas, de nodige krassen etc. Dus zit ik te denken om deze te vervangen. De vraag is nu waarvoor...

Ik heb zelf al wel wat zitten googlen, maar nog niet echt besloten wat ik wil, dus dacht wellicht dat hier iemand een gouden tip heeft?

criteria zijn ongeveer dezelfde afmetingen dus niet veel groter of kleiner, en zonder lichtkap.

Ik ben benieuwd naar jullie suggesties.
 
nadeel is dat dat nogal ver uit de richting is.
 
Deze bakken zijn mooi afgewerkt en bevallen me prima en met een niet te dure led erboven heb je er veel plezier van:
 
Deze bakken zijn mooi afgewerkt en bevallen me prima en met een niet te dure led erboven heb je er veel plezier van:

Zeker mooie bakjes,
twijfel alleen of ik de ronde hoeken niet storend ga vinden op termijn.

Ik ben ook wel erg gecharmeerd van de ADA bakjes met strakke naden. heb wat vragen uitstaan over bakjes op maat in deze stijl.
en anders misschien een standaard formaat twijfel dan nog tussen 45 x 35 x 35, en 45 x 30 x 45. eerste is misschien gemakkelijker om in te richten maar tweede kan om naar te kijken voor mezelf ook wel erg leuk zijn door de hoogte...
 
Ja ik ben geen scaper en stoor me niet aan de ronde hoeken maar dat is persoonlijk. Je moet er achteraf ook geen spijt van hebben natuurlijk.
 
een ada cube garden 45c
Ik heb eigenlijk niks met die kleine bakjes. Het lijkt mij nogal friemelen in die kleine dingen. Maar de afmeting van die 45-c van ADA is wel mooi zeg!
 
Zeker mooie bakjes,
twijfel alleen of ik de ronde hoeken niet storend ga vinden op termijn.

Ik ben ook wel erg gecharmeerd van de ADA bakjes met strakke naden. heb wat vragen uitstaan over bakjes op maat in deze stijl.
en anders misschien een standaard formaat twijfel dan nog tussen 45 x 35 x 35, en 45 x 30 x 45. eerste is misschien gemakkelijker om in te richten maar tweede kan om naar te kijken voor mezelf ook wel erg leuk zijn door de hoogte...
Als je van heulemaal strak houdt, niet doen nee. Ik moet zeggen; ik vind het niet lelijk op mijn Dennerle :)
 

Terug
Bovenaan