Wat is er nieuw

Toch maar een achterwand maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter de marte
  • Startdatum Startdatum
Misschien is het makkelijker om de foto meteen te laten zien, hoef je niet door te klikken

A8FC304C-A580-44EE-AC39-9DEA7BCB6B38_zpsk1fzxqmg.gif

Krijg dat op de telefoon niet voor elkaar haha

Ziet er veelbelovend uit.
Wat voor materiaal is het?

Pur plaat van 4 cm

ben benieuwd naar het eindresultaat

Ik ook haha. Wilde niet allemaal naden hebben en een laten maken is ook weer wat. Dus probeer ik het maar zelf

Blijft goed drijven.he.
Is alles uitbouwen niet mooier, zoals die stam.

Heb niet veel diepte in de bak. En het gaat nog wat dieper. Ben nu meer de contouren aan het uitzetten

Altijd zelf bouwen zoiets is toch veel geiniger En per definitie uniek.

Paar tips van een prutser :

Links heb je een verspringen zitten dat geeft niks daar zul je een goede reden voor hebben echter zulke loodrechte lijnen vind je nergens in de grote boze buiten wereld. (moedertje natuur). Niets schreewt harder �man made� dan kaarsrechte lijnen en rechte hoeken. Dat is eigenlijk logisch de natuur is ene grote loterij de kans dat er spontaan een loodrechte lijn of een hoek van exact 90 graden ontstaat is nihil. Probeer naden als die niet te vermijden zijn een grillige vorm te geven, Dat valt veel minder op.

De �stenen� die je aan het uitsnijden bent zullen op die manier uiteindelijk vaak overkomen meer als een gestapeld/gemetselde muur dan als een natuurlijke formatie.

Gek genoeg valt het voorons mensen nog niet mee om iets te maken wat natuurlijk oogt. De natuur is een zooitje eigenlijk welbeschouwd en onze hersenen zijn feilloos geprogrameerd om orde te willen scheppen. (vergeef het haar je moeder die altijd mopperde op de rommel in je kamertje kan er niets aan doen). Wij worden natuurlijk ook van meet af aan getraind om heel snelonderscheid te maken (onbewust zelfs) tussen kunstmatig en natuurlijk en jezelf foppen valt nog niet mee natuurlijk...

Aan de hoek van de overloop heb ik nog niks gedaan. Die moet ik nog even bedenken haha. Er blijven geen rechte lijnen zitten hoor

Ziet er wel heel gaaf uit hoor. Je moet het maar kunnen zeg :thumbs:.

Hoe zo geen rechte lijnen in de natuur?

Heb je al eens het oppervlakte van je water bekeken ;-)

Mooi gedaan, maar waarom geen echt hout verwerken in je wand?

Jb Malawi zei:
Hoe zo geen rechte lijnen in de natuur?

Heb je al eens het oppervlakte van je water bekeken ;-)

Yup en ook water moet de natuurwetten volgen en zal duis de kromming van deze rotsbolmoeten volgen... Niet recht dus. 😛

Anyhoe gaat mooi worden.

Knap hoor,ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!

Heb toestraks verf gehaald. Kan volgende week beginnen met het inschilderen. Ben zelf ook benieuwd wat het eindresultaat wordt haha

Ben nog aan het bedenken hoe ik het ga aanpakken. Kwa kleuropbouw en volgorde

Super gaaf & vooral knap!

Lijkt goed,ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Ja klopt. Lastig om zand/modder na te bootsen zeg maar lijkt nu wel redelijk

Knap gedaan,nu kijken hoe het in je bak staat!

Mist alleen nog een paar Echinodorussen ervoor 😉 😀

Mascha&Ivo zei:
Mist alleen nog een paar Echinodorussen ervoor 😉 😀

Haha idd. Als alles goed gaat staat hij zaterdag. Dan een weekje logen en dan kunnen er de planten in

Mooi geworden.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan