Toch weer een Betta


S

Shortysfishies

Guest
IMG_9397.JPG
IMG_9343.JPG
Nadat mijn blauwe man Victor overleed, wilde ik geen Betta meer. Maar toen kwam ik deze tegen en was verkocht. Dit is Casper, het spookje. In de winkel zeiden ze dat hij wit was, maar hij is meer geel en heeft kleurtjes. Tis een toverbal!
 
Daar kun je nog een boel plezier aan beleven.
 
hey marian leuk dat je weer een betta hebt

hoe is het met het die grote reus van je die ik van heb vast heb mogen houden tijdens het vivarium
 
IMG_9506.JPG
Die doet het super! Is inmiddels 521 gram!
 
Een halve kilo!!!
Hoe groot is hij/zij wel niet?;)


Ps
Mooie betta!
Ongeveer 17 cm schelp. En als ze aan de wandel is, is haar lichaam bijna 29 cm.
 
Nou nu hou ik hem helemaal niet meer vast Marian:D:D;). Hij was in mijn ogen toen al groot maar dit is een reus:deal:
Gewoon doen joh! Hartstikke leuk! Als ik naar het Vivarium kom, neem ik haar wel mee. Ze heeft er dan in elk geval 1 of misschien 2 grote zussen bij!
 
Hier nog een foto van Olivia! Ze zit op de rug van Ice Cube. Die is nu zo'n 270 gram.
IMG_0591.JPG
 
Erg mooi weer hoor en wat een joekels ook he. Ik herinner me nog dat je op de beurs vroeg of ik hem even wilde vasthouden:br::br:. Ik zag het al gebeuren dat hij zou vallen dus vandaar dat ik heb bedankt voor de eer:).
 
Gewoon doen joh! Hartstikke leuk! Als ik naar het Vivarium kom, neem ik haar wel mee. Ze heeft er dan in elk geval 1 of misschien 2 grote zussen bij!


O jee, ik ga nu twijfelen of ik nog wel naar de beurs toe zal gaan in dat geval:D:D;)
 
Serieus!!! :eek: :eek::eek: ik wilde ook een appelslak, maar ik pass als ik dat zo zie....... of is zij een uitzondering? mijn 3 valkparkieten wegen samen niet eens zoveel als zij....... wel super dat ze het zo goed doet:daisy:.

Hehe, dit zijn geen appelslakken, hoor. Mochten die zo groot worden dan zou ik ook passen denk ik! ;)

Wel stevige beestjes! Echte monsters, maar wel een schattige variant! :thumbs:
 
Wat voor slakken zijn dit dan :S hoe groot wordt een appelslak maximaal???
 
Serieus!!! :eek: :eek::eek: ik wilde ook een appelslak, maar ik pass als ik dat zo zie....... of is zij een uitzondering? mijn 3 valkparkieten wegen samen niet eens zoveel als zij....... wel super dat ze het zo goed doet:daisy:.

Appels worden max zo rond de 5cm en deze zijn vele malen groter en deze moet je ook niet onderwater doen;)
Dit zijn dus dan ook landslakken.
 
Oh vandaar!!! Ik dacht dat het een appelslak was. Ik dacht dat het een aquarium slak was. :oops:
 
Inderdaad zijn die Afrikaanse reuzenslakken, dat zijn landslakken. Moeten wel warm en vochtig zitten, maar verdrinken wel als ze gaan zwemmen. Ze houden wel van badderen, dus ik heb er een bordje in staan met water.
 

Terug
Bovenaan