Trigon 350 Azie (Peter Hartman)


Peter Hartman

Well-known member
Lid geworden
2 mei 2005
Berichten
816
Locatie
Den Haag
Hoi Allemaal,

Maar weer eens een Update plaatsen.

Alles groeit goed.

Vraagje: zijn dit nu Espei's of Hengeli's. Ik heb ze gekocht als Espei's maar een week later stond er bij de bak het label Hengeli's.

Bestand is voor nu:

12/ 13 espei's en 10 Pentazona's en wat Japonica garnalen
IMG-20161002-WA0000.jpg
IMG-20161002-WA0001.jpg
IMG-20161002-WA0003.jpg
IMG-20161002-WA0006.jpg
IMG-20161002-WA0004.jpg


Er moet nog wat bij.
Grind komt wit over maar in werkelijkheid valt dit wel mee. Kan eventueel nog wat bladeren toevoegen.

Groetjes,

Peter
 
Ons geld staat op espei Peter. Als je de notes kijkt in de entry van Seriouslyfish staat het verschil daar duidelijk omschreven en met de foto's op die website is het ook gelijk zichtbaar waar het verschil zit.

Bak staat er fleurig bij! Prachtige groep Lagenandra en langbladige Cryptocoryne :D
 
Mooie bak met een verrassende planten keuze :petjeaf:
 
Hoi,

Dank jullie.
Ik vind ze ook meer Espei dan Hengeli eerlijk gezegd. Ik ging de soortjes vergelijken op YouTube maar ook hier zie je niet altijd een duidelijk verschil. Ik denk dat de namen dan verward worden. Op seriouslyfish bijv is het verschil wel heel duidelijk te zien.

Andere vraag:

Ik zie mijn post niet terug bij recent posts. Ik heb dit bericht als thread gemaakt. Is dit goed of moet ik dit anders posten.

gr Peter
 
Bak staat er heel mooi bij!
 
Mooie bak:thumbs:, maar hoe blijft dat stuk hout staan:S
 
Het hout links steunt op een stuk wat je niet ziet en staat tegen de zijwand. Het andere stuk staat gestut met keien en grind en heeft ook nog zijstukken onderaan.

gr Peter
 

Terug
Bovenaan