trigon 350 van marja veertje

  • Onderwerp starter marja veertje
  • Startdatum

M

marja veertje

Guest
mijn bakkie .en weer op zijn kant !!!wat doe ik fout ???
694472_0_82_img_1192.jpg
 
nog een keer proberen
966991_0_82_img_1193.jpg
 
Mooie bak! Een hoop om naar te kijken. Netjes.

Wat zijn de afmetingen en wat is je vissen bestand?
 
Het is een Juwel Trigon 350, dus ik veronderstel dat de afmetingen 123 x 87 x 65 zijn.
 
ben nog niet helemaal klaar met de inrichting ,wil nog wat wortel hout plaatsen . maar dat komt nog ,ik wil nu eerst rust in de bak ,na wat overzet problemen met de
maantjes ben ik blij dat alles weer lekker loopt.

in de bak zwemmen :
5 pterophyllum scalare red schoulder
27 hyphessobrycon eos
5 corydoras paleatus
1 L 128 bleu phantoom
 
Mooi,goed ingericht. Is erg lastig met een hoekbak,goed gedaan.
 
Erg apart, maar wel erg leuk zo, zoals Alex zegt lastig met een hoekbak, maar mooi gedaan om niet vanuit het midden te beginnen met die stronk.
 
de stronk zit vast aan de achter wand ,dus die kan ik ook niet verplaatsen ,maar het geeft idd een mooie dieptewerking .
 
Inderdaad mooi gedaan.

Is dit een echt stuk hout of onderdeel van de achterwand (back to nature).

Mooi gedaan in ieder geval.

Ik zou de Vallisneria wel wat meer rechtsvoor zetten.

gr Peter
 
mooi hoor net Ton an Alex aangeven is nog niet zo makkelijk om het knap te krijgen
ben zelf ook een tijd bezig geweest om de trigon 190 een beetje naar mijn zin te krijgen
qua inrichting

groet

jaap
 
de boom is een onderdeel van de achterwand,en is denk door een hobbyist gemaakt,de wortels lopen over de gehele bodem ,dus ook onder het zand .het is ook eigenlijk geen aqauarium ,maar een hoe heet zoiets met het water alleen onderin ???maar ik gebruik het gewoon als aquarium .alleen het hout rechts voor is echt dat is de cory grot ;) als ik weer ga rommelen in het aquarium zal ik het eens proberen om de vallisneria meer naar voren te halen.
 
marja veertje zei:
de boom is een onderdeel van de achterwand,en is denk door een hobbyist gemaakt,de wortels lopen over de gehele bodem ,dus ook onder het zand .het is ook eigenlijk geen aqauarium ,maar een hoe heet zoiets met het water alleen onderin ???
Pularium,
Of je Valisneria verplaatst is je eigen idee natuurlijk.

Wel een schitterende achterwand :smitten:
 
ja soms vindt je op marktplaats de mooiste dingen ,voor weinig geld ;)
 
Paludarium, 2 typfoutjes ;) :p
 
De intentie was goed :D
Dank voor het corrigeren.
 
vond mijn oude aquarium ,die ik in een verstands verbijstering verkocht heb ,toch mooier ,denk ik ,maar we zijn net weer begonnen ,dus komt goed
916353_0_82_visjes_12.jpg
mijn oude aquarium
 
verdorie marja veertje das zeker een behoorlijk dwaling geweest :oops: :sorry:
zag er ook goed uit en mooie maanvissen ook zeg :cool:

groet

jaap
 
Wat was reden dat je veranderd bent Marja?
 
Mooie bak toch ziet er prima uit
 
ik weet zelf niet meer waarom ik toen( 2 jaar geleden ) mijn aquarium met alles erop en er aan heb verkocht ,maar ik weet wel dat ik er altijd spijt van heb gehad ,nog niet eens zo zeer voor het aquarium maar ook voor de vissen :(
 
Wauw, een hele gave bak hoor.
Heel natuurlijk.
Je vorige bak was ook mooi, maar deze doet niks ten onder van die oude hoor!
 

Terug
Bovenaan