Wat is er nieuw

Trixie Swimschool

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Frambozenhaai
  • Startdatum Startdatum
F

Frambozenhaai

Guest
Aquarium klaar en draait... ik heb er zo�n swimschool van Trixie ingezet, zo�n deko huisje waar heel veel gebruik van werd gemaakt. Afgelopen weekend geconstateerd dat de verf ervan af bladdert!! Iemand dit ook meegemaakt? (vast niet h�, ik ben vast de enige loser die dit soort meuk in z�n bak pleurt...)
Toen ik het zag heb ik het meteen eruit gehaald. Heb de klacht bij Trixie neergelegd samen met 11 foto�s...

http://www.trixie.de/en/mk/Search,23?sh ... wim+school
 
Doe dan ook niet.
Daar verziek je je bak mee. STOM.
Heeft Trixie niets mee van doen.
 
Ik heb het hier weleens voorbij zien komen met de zogenaamde 'Spongebob-huisjes'. Niet zo netjes omdat het speciaal voor aquaria gemaakt wordt, dus zou het veilig moeten zijn.
 
Ja, ik zie het.
Ook scheepjes.
 
inderdaad

zou er tegen moeten kunnen

ben eens benieuwd wat ze gaan zeggen
 
Frambozenhaai zei:
Aquarium klaar en draait... ik heb er zo�n swimschool van Trixie ingezet, zo�n deko huisje waar heel veel gebruik van werd gemaakt. Afgelopen weekend geconstateerd dat de verf ervan af bladdert!! Iemand dit ook meegemaakt? (vast niet h�, ik ben vast de enige loser die dit soort meuk in z�n bak zet.!!!!..)
Toen ik het zag heb ik het meteen eruit gehaald. Heb de klacht bij Trixie neergelegd samen met 11 foto�s...

http://www.trixie.de/en/mk/Search,23?sh ... wim+school

Foto,s? waar?
 
Ja precies! Dat verwacht je toch niet van iets wat speciaal voor in een aquarium gemaakt wordt? Heb gevraagd of het ook echt wel voor ERIN was.... grove klacht dit. Ding kostte me nog 18 euro ook. Laat ze het maar oplossen. Denk dat mijn guppy misschien daarom wel het hoekje is omgegaan. Losse verfvlokken, aangezien voor voer....

Op het kaartje staat letterlijk: Gemaakt van Polyester resin, veilig voor zoutwater en beinvloed de waterkwaliteit niet...

huh huh....

o ja, en ik was de eerste die hun zo�n feedback gaven.... 🙄
 
zou dat van je vissen zeker vermelden
 
Staat best leuk spul bij en mja ze geven aan dat het zelfs zout water proof zou moeten zijn.. Wellicht een productie fout? Niet meteen jezelf de schuld geven. Zijn genoeg mensen die dit soort spullen koopt. Mijn vrouw heeft ook een zeer kitscherig zeepaardje in de guppenbak gezet. Ik zou zelfs zon gezonken ww2 schip wel willen maar kan het nergens verantwoord in mijn bak zetten 🙁 ook omdat ik de bak wat minimalistisch wil aankleden.
 
Frambozenhaai zei:
Ja precies! Dat verwacht je toch niet van iets wat speciaal voor in een aquarium gemaakt wordt? Heb gevraagd of het ook echt wel voor ERIN was.... grove klacht dit. Ding kostte me nog 18 euro ook. Laat ze het maar oplossen. Denk dat mijn guppy misschien daarom wel het hoekje is omgegaan. Losse verfvlokken, aangezien voor voer....

Op het kaartje staat letterlijk: Gemaakt van Polyester resin, veilig voor zoutwater en beinvloed de waterkwaliteit niet...

huh huh....

o ja, en ik was de eerste die hun zo�n feedback gaven.... 🙄

veilig voor zoutwater en beinvloed de waterkwaliteit niet...???????
En licht zuur water?
 
Geen idee Bertus. Wat is licht zuur water? Hoe liggen die waardes dan? Op een gegeven moment zag je luchtblaasjes ontstaan op dat dekohuisje en die zijn gaan bladderen. Toen ik het huisje eruit haalde, was de hele binnenkant gebobbeld met lucht en reeds afgebladderde verf....

Echt bizar, het is deko speciaal voor in het aquarium, idd net zoals zo�n gezonken schuit, wat Shock Wave Omega al zei of zo�n zeepaardje. Er is veel te vinden op dat gebied. Nu had ik een slechte review gelezen over een Sushibar van het merk Bernina, is zo�n soortgelijk iets. Ook afbladderende verf. Maar van deze van Trixie had ik het niet verwacht.

http://www.aquariumforum.de/threads/256 ... t-pflanzen
 
Nou een heel snel antwoord van Trixie, ze gaan het onderzoeken en ik krijg een nieuwe zwemschool toegestuurd. Zie trouwens op de bon dat ik dat schooltje op 9 sept heb gekocht. Heeft dus nog geen 2 maanden in de bak gezeten....(shock!)
 
Frambozenhaai zei:
Geen idee Bertus. Wat is licht zuur water? Hoe liggen die waardes dan? Op een gegeven moment zag je luchtblaasjes ontstaan op dat dekohuisje en die zijn gaan bladderen. Toen ik het huisje eruit haalde, was de hele binnenkant gebobbeld met lucht en reeds afgebladderde verf....

Echt bizar, het is deko speciaal voor in het aquarium, idd net zoals zo�n gezonken schuit, wat Shock Wave Omega al zei of zo�n zeepaardje. Er is veel te vinden op dat gebied. Nu had ik een slechte review gelezen over een Sushibar van het merk Bernina, is zo�n soortgelijk iets. Ook afbladderende verf. Maar van deze van Trixie had ik het niet verwacht.

http://www.aquariumforum.de/threads/256 ... t-pflanzen

Omdat er staat,voor zout water?
 
Is zout water dan veel milder dan een doorsnee zoetwater aquariumbak? Lijkt me juist dat met een zoutwaterbak na een dag al geen kleur meer op het huisje had gezeten.. 🙂 Zal ze eens mailen met die vraag Bertus. Ben benieuwd naar hun antwoord.
 
Les dat het in terrarium en aquarium kan.
 
Heb een nieuwe zwemschool gekregen van Trixie, werd echt heel serieus en zeer vlot opgepakt. Deze zwemschool ziet er aan de binnenkant totaal anders uit kwa verf en kleur als mijn oude (ahum.. van 6 weken) afgebladderde...
Het zou in zoet en zoutwater gewoon geen problemen moeten opleveren volgens LFS. Ook zij hadden het nog niet eerder meegemaakt. Misschien toch een fabrieksfout?
 
Ik weet het niet maar ik zou het er niet meer op wagen. Ik was degene met het afgebladderde Spongebob huisje, heeft er een maand of 8 in gestaan en toen ik het op een dag verschoof bleek de hele binnenkant afgebladderd. Ik denk dat het meeste na verloop van tijd gaat bladderen en begin er niet meer aan.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan