K kimielco Well-known member Lid geworden 5 augustus 2014 Berichten 872 30 mei 2020 #1 Bestaat er een soort turf ph kh calculator. De basis is het kraanwater.A.d.h door nu x gram turf toe te voegen ontstaat er na x tijd een X ph met een x dKH waard
Bestaat er een soort turf ph kh calculator. De basis is het kraanwater.A.d.h door nu x gram turf toe te voegen ontstaat er na x tijd een X ph met een x dKH waard
rjoemman Well-known member Lid geworden 17 november 2019 Berichten 5,251 Leeftijd 54 Locatie Maarssen 30 mei 2020 #2 Definieer kraanwater. Maakt nogal wat uit waar je woont.
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 124,999 Leeftijd 59 Locatie Groningen 31 mei 2020 #3 Ik denk het niet omdat er vele soorten turf zijn en de werking bij de ene soort anders is dan bij de andere soort.
Ik denk het niet omdat er vele soorten turf zijn en de werking bij de ene soort anders is dan bij de andere soort.
Topicstarter Topicstarter K kimielco Well-known member Lid geworden 5 augustus 2014 Berichten 872 31 mei 2020 #4 rjoemman zei: Definieer kraanwater. Maakt nogal wat uit waar je woont. Klik om te vergroten... Letterlijk het water wat bij jou of bij mij uit de kraan komt! De formule zou zo ingericht moeten zijn dat je de waarde in geeft van je woonplaats en verolgens aangeeft waar je naar toe wilt. jessicapilon zei: Ik denk het niet omdat er vele soorten turf zijn en de werking bij de ene soort anders is dan bij de andere soort. Klik om te vergroten... Dit zou je eventueel kunnen ondervangen door een bepaalde variabel in te geven.
rjoemman zei: Definieer kraanwater. Maakt nogal wat uit waar je woont. Klik om te vergroten... Letterlijk het water wat bij jou of bij mij uit de kraan komt! De formule zou zo ingericht moeten zijn dat je de waarde in geeft van je woonplaats en verolgens aangeeft waar je naar toe wilt. jessicapilon zei: Ik denk het niet omdat er vele soorten turf zijn en de werking bij de ene soort anders is dan bij de andere soort. Klik om te vergroten... Dit zou je eventueel kunnen ondervangen door een bepaalde variabel in te geven.
RichD1011 Well-known member Lid geworden 3 december 2015 Berichten 9,539 Leeftijd 30 Locatie Driebergen 1 juni 2020 #5 Het antwoord zal in ieder geval nee zijn, die bestaat niet
Harry1 Well-known member Lid geworden 22 juli 2007 Berichten 1,285 Locatie Winterswijk 1 juni 2020 #6 Misschien een idee deze zelf te maken?