Tussen Kunst en Kitsch: nano cubie 25 van AnjadW


A

AnjadW

Guest
dit is mijn bakje geworden. ik vind het fijn dat er veel plantjes in zitten, en dan met name hoge en lage plantjes. maar wat mij nog niet bevalt:
1) de filter en heater zijn teveel zichtbaar
2) de bak staat naast de bank, en vanaf de bank kijk ik dan naar de zijkant. daar zie ik dan dus eerst een aantal zuurstofplantjes (hoge dus) en daarna laag spul. zou het wat zijn om een soort hoek te creeren... ik bedoel dan dat de zijkant vanaf de bank ook een soort 2e voorkant wordt, en de andere zijkant ook wat bedekt wordt met lange plantjes, zodat dit een 2e achterkant wordt.
anjadw1a.jpg
 
Ik vind het er heel leuk uitzien. In een nano bakje is het altijd erg moeilijk om de techniek te verbergen. Ik heb zelf alles op de achterwand bevestigd, en zet er vaak een amandelboomblad voor.
Mijn cube staat ook naast mijn bank.

Edit: Ik zou die lompe thermometer vervangen door deze:
http://www.aquaplantsonline.nl/p/5177/s ... ermometer/
Deze heb ik ook. Vrijwel onzichtbaar.

Zie link voor foto's
 
Wel al mooi gedaan hoor!
De voorgrond vind ik vooral echt knap
Met de steen en de mosbal!
 
Leuk bakje en ik zou de techniek gewoon verstoppen achter de hoge snelgroeiers die je hebt.
 
ja, het is ongeveer 20 liter water wat erin zit.
die andere thermometer is een goede tip! ga ik eens naar op zoek. misschien op de beurs komend weekend...
er zitten momenteel 4 volwassen guppen in en een stuk of 15 jonkies. als die groter worden zoek ik een ander huisje voor ze. en als er nog meer jonkies komen ook. heb al iemand blij gemaakt met een stuk of 25 jonkies...
groetjes, Anja
 
omdat ik de 2 bakken van plaats verwisseld heb, zat voor mijn gevoel de techniek aan de verkeerde kant. heb de vissen een middagje met techniek draaiend, in een grote plastic bak gezet en ben flink aan het veranderen gegaan. dit is nu het resultaat...
ik zit me trouwens te ergeren aan het opvallend groene staafje van de filteruitlaat... of hoe je dat ook noemt... maar eens kijken of die ook in transparant te krijgen zijn, of in donkergrijs of zo.
superfish_25_cubie_anjadw.jpg

commentaar welkom! complimentjes ook... haha.
en sorry voor de slechte kwaliteit foto... mijn mobiel kan niet beter.

groetjes, Anja
 

Terug
Bovenaan