Twee led balken op een controller

D

Dirk Bazuin

Guest
Ik heb nu één led balk en een controller met aansluiting voor één ledbalk.
Stel ik sluit middels een splitter twee balken op de controller aan, is dan de max capaciteit per balk 50% of kunnen ze ook beide tot max 100%?
 
In theorie gaan ze dan beide tot 100% mits de max van de controller niet word overschreden
 
Dat was dus het geval.
Dus komt er toch een zwaardere controller.
 
En mits je genoeg prik hebt toch? of zie ik dat verkeerd :juggle:

(Adapter/voeding zegmaar)
 
Natuurlijk weet ik niet welke balk of balken je gaat gebruiken maar kan je niet beter kiezen voor een TC420? Je hebt dan alvast vijf kanalen en die dingen zijn erg goedkoop. Je hebt alvast iets voor eventuele uitbreidingen.
 
En ze kunnen best veel vermogen aan per kanaal...
 
Natuurlijk weet ik niet welke balk of balken je gaat gebruiken maar kan je niet beter kiezen voor een TC420? Je hebt dan alvast vijf kanalen en die dingen zijn erg goedkoop. Je hebt alvast iets voor eventuele uitbreidingen.
Jmb balken en meer als komen er zeker niet in.
 
Ik heb na modificatie prima resultaat met de TC420 en JMB balken, dus ik zou er toch even over nadenken als ik jou was.
 
Jmb balken en meer als komen er zeker niet in.
Wat je bedoelt met deze reactie is me niet duidelijk. Mijn reactie was om eens te kijken naar een TC420 controller, goed en goedkoop. Dit omdat je meerdere balken wilt aansturen. Bij gebruik van een splitter krijgen beide balken altijd dezelfde waarden aangestuurd. Bovendien kan je huidige controller, zoals je zelf aangaf, dit niet aan. En als je dan toch een andere controller wilt kan je kijken naar de TC420. Heeft met JMB overigens niets te maken.
 
Wat je bedoelt met deze reactie is me niet duidelijk. Mijn reactie was om eens te kijken naar een TC420 controller, goed en goedkoop. Dit omdat je meerdere balken wilt aansturen. Bij gebruik van een splitter krijgen beide balken altijd dezelfde waarden aangestuurd. Bovendien kan je huidige controller, zoals je zelf aangaf, dit niet aan. En als je dan toch een andere controller wilt kan je kijken naar de TC420. Heeft met JMB overigens niets te maken.
Blijkbaar heeft de TC420 een aanpassing nodig om met jmb led te kunnen werken.
Dat is voor mij reden genoeg om hier niet aan te beginnen.
Ik ruil de huidige jmb cobtroller om voor een waar wel twee balken aan kunnen.
Meer als twee balken is in deze bak sowieso niet nodig.
 
Blijkbaar heeft de TC420 een aanpassing nodig om met jmb led te kunnen werken.
Dat is voor mij reden genoeg om hier niet aan te beginnen.
Ik ruil de huidige jmb cobtroller om voor een waar wel twee balken aan kunnen.
Meer als twee balken is in deze bak sowieso niet nodig.
In dat geval kun je ook kiezen voor de nieuwe JMB controller. Deze controller heeft de mogelijkheid om 3 kanalen apart aan te sturen. Dus zonder aanpassingen voor JMB balken. Bovendien kan dezelfde controller ook nog 5 kanalen aansturen voor een ander type balken. Trouwens het oude type controller kan wel degelijk 2 balken aansturen, een splitter is daarvoor niet nodig, de controller heeft 2 uitgangen die dan wel met dezelfde waardes aangestuurd worden.
 
Ik zal eens kijken.
 
Terug
Bovenaan