T thatlady Guest 11 april 2015 #1 Dit vond ik zojuist in de bak. De rechter bleek alleen nog een omhulsel te zijn, het leek erop dat het verder leeg was. Weet iemand wat dit zijn?
Dit vond ik zojuist in de bak. De rechter bleek alleen nog een omhulsel te zijn, het leek erop dat het verder leeg was. Weet iemand wat dit zijn?
M MelvinB Guest 11 april 2015 #2 Links eitjes van helena-slak, rechts een verpopping van 1 of ander insect.
Topicstarter Topicstarter T thatlady Guest 11 april 2015 #4 Mocht er iemand weten wat dat nare ding aan de rechterkant is, hoor ik het graag... Brr.
I ILoveAnimals Guest 11 april 2015 #5 Das een vliegenpop.. Dat was ooit een made er dit is de transformatie naar vlieg! 😀
Topicstarter Topicstarter T thatlady Guest 11 april 2015 #6 Dankje voor je antwoord! Ik zit te kijken op google afbeeldingen maar dat ding van mij heeft een soort haartjes... Dit dus. Is het dan nog steeds een vliegenpop?
Dankje voor je antwoord! Ik zit te kijken op google afbeeldingen maar dat ding van mij heeft een soort haartjes... Dit dus. Is het dan nog steeds een vliegenpop?
D de marte Guest 11 april 2015 #7 Een caster. (Vliegenpop) Heeft geen haartjes. Mischien een ander soort