Wat is er nieuw

tweedehands achterwand

• Onderwerp starter Onderwerp starter AnjadW
  • Startdatum Startdatum
A

AnjadW

Guest
jippie, ik heb voor een mooi prijsje een achterwand kunnen kopen via MP. als hij binnen is, plaats ik weer een berichtje, want hij moet doorgezaagd en dan in mijn 2 kleinere bakkies komen. maar ik moet denk ik eerst kunnen zeggen hoe het materiaal eruit ziet, voordat ik advies kan krijgen over hoe dat te doen. maar ben in ieder geval blij dat ik er eentje op de kop heb kunnen tikken!

groetjes, Anja

Als het een harde 3 D is, wordt het slijpen.

Hoop dat hij dan heel aan komt.

Is het polyester ,dan zagen.

Piepschuim kan je snijden.

oh... dacht dat het altijd zachte soorten waren. dan ga ik ff een sms sturen aan de verkoper om te vragen wat het voor materiaal is.

Hopelijk is de wand nog in goede staat want is altijd wel tricky om zonder het in je handen te hebben gehad te kopen hoor.
Ze zijn er van verschillende materialen idd,vaak van een schuimachtig materiaal met een hardere buitenlaag.

Ben benieuwd.

heb nog geen antwoord van de verkoper gehad welk materiaal het precies is, maar het ding kost maar � 12,-- inclusief verzendkosten. dus daarvoor wilde ik het risico wel lopen.

groetjes, Anja

Met 12 euro is het geen 3 D wand. Dat is dan een geruststelling.

Dan zal het een piep schuimen zijn.

ik heb de foto van de advertentie gekopieerd, misschien zien jullie wat voor materiaal het is.

achterwand2_anjadw.jpg

groetjes, Anja

Kan je beter de link laten zien.

ja, maar die verdwijnt zodra de koper ziet dat ik betaald heb.
nu is hij groter, beter toch?
groetjes, Anja

was trouwens wel een hele snelle reactie van je, Bertus!

ik had vandaag de gok genomen dat de achterwand zou gebracht zou worden, en de reservebak "ingericht". de andere bak leeg gemaakt, zo goed als al het water in de reservebak. het grind naar voren geschoven en de achterkant met een natte doek zo schoon gemaakt en daarna gedroogd. en gelukkig kwam de achterwand vanavond aan! leuk dingetje. gelijk op maat gemaakt en in de lege bak zit nu al de wand. eerst had ik hem iets te groot gesneden, daarna iets te klein... ahum. nou ja, daar gaat dan maar een plantje voor he.
en ook maar meteen die voor de andere bak op maat gesneden, was nu toch rommel aan het maken. dan kan overmorgen waarschijnlijk de bak weer ingericht worden.

groetjes, Anja

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan